news08.net/ads.txt

שכונות חב”ד וגני איילון הוגדרו כתומות: “אנו אוכפים יותר”

לוד החלה את השבוע בבשורה משמעותית לאחר שהיום (ראשון) נודע כי העיר הוגדרה כצהובה. בנוסף השכונות חב”ד וגני איילון שרוב הזמן הוגדרו כאדומות, הפכו לכתומות. ראש העיר, יאיר רביבו: ” אנו אוכפים יותר, ואתם ממושמעים יותר. רק כך נהיה עיר ירוקה בע”ה עוד השבוע! חודש טוב!”.

לצד הדיווח של יאיר רביבו בעניין התחלואה, תושבת גני אביב טוענת כי הקורונה אינה הבעיה העיקרית: “אתם לא אוכפים כלום. אני גרה בגני אביב , ומה אנשים משכונות הצמודות מהמגזר הולכים בלי מסכות, ואף אחד לא אומר להם כלום. חוץ מקורונה יש עוד דברים שצריך לטפל בהם, קורונה זה לא הכי חשוב. הלכלוך בפארקים שפשוט אף אחד לא מנקה. הנסיעות על אופניים החשמליות בניגוד לחוק ואף אחד לא ניגש אליהם כי אתם מפחדים . אז להפוך לשכונה כתומה זה לא הכי חשוב שיש. אולי לשטוף את הרחובות בקיץ כי הם מסריחים ביותר”.

לצד תגובות זועמות, תושבים רבים הביעו אופטימיות: “בעזרת השם כולם ימשיכו לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות במשבר הקורונה כל הכבוד ורק בריאות אמן”, גולשת אחת כתבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן