שכונת אחיסמך נחסמה על ידי תושבים: “הרגשתי פחד וחשש לחיי”

ס’, תושבת לוד לא דמיינה כי תרגיש מאוימת קרוב לביתה: ביום שישי בערב ס’ עשתה את את דרכה בשכונת אחיסמך כשלפתע נתקלה לטענתה ב-20 תושבים שחסמו בפניה את הכביש, תוך כדי שהיא סופג קללות ויריקות. 
ס’ תושבת העיר 25 שנה, סיפרה כי היא אדם מאמין ואין לה דבר נגד הדת. אך ביום שישי האחרון, לטענתה נחשפה לאירוע קשה שהייתה חייבת לשתף. “נסעתי לשכונת גני יער דרך שכונת אחיסמך ופשוט הזדעזעתי! כ- 20 אנשים מבוגרים וילדים, חסמו את הכביש ולא נתנו לי לעבור והתחילו לירוק עלי ולדפוק על חלונות הרכב ולצעוק מילות גנאי כגון : ״שיקסע״ וכו׳”, אמרה ס’.
לטענתה, לא זכור לה כי יש הגבלות מסוימות להיכנס לשכונה בשבת או על אזורים שונים בעיר. “הרגשתי פחד וחשש לחיי, כאילו עשיתי משהו לא בסדר! נכון שזה אזור של אוכלוסייה דתית, אך אנחנו מדינה דמוקרטית וחופשית, שכל אדם יכול לבחור איך לנהוג בחייו הפרטיים, בהתאם למגבלות החוק כמובן, אך הפעם לא הייתה מגבלה ובכל זאת חשתי חשש לחיי”.
טרם התקבלה תגובת עיריית לוד בנושא.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן