news08.net/ads.txt

שלום כיתה א’: החל הרישום לשנת הלימודים הבאה בבתי הספר בגדרה – בעיצומו. הקישור והפרטים בפנים

מאוחדת-שלום כתה א

מאוחדת-שלום כתה א

כל הילדים שנולדו בין התאריכים י”ט בטבת התשע”ג (1/1/2013) ועד כ”ח בטבת התשע“ד (31/12/2013), המיועדים להיכנס בשנת הלימודים הקרובה לכיתה א’, חייבים ברישום. בנוסף להם חייבים ברישום גם ילידי שנת 2012 שנשארו שנה נוספת בגן.

לפרטים מלאים וצפייה בחוברת המידעון בנושא מטעם עיריית גדרה, ליחצו כאן

ראש המועצה, יואל גמליאל, אמר: “אנו שמחים ונרגשים עם עליית הילדים לכיתה א’. המועצה המקומית גדרה שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות, למיצוי אישי של כל תלמיד ותלמידה ולבניית חברה ערכית ומוסרית השואפת למצוינות בכל תחומי החיים.

“אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח ובטיפוח מערכת החינוך ביישוב, לרבות הקמת מוסדות חינוך חדישים ופיתוח סביבות למידה מתקדמות, הטמעת תכניות לימודים ייחודיות ומתן מענה לחינוך המיוחד ולאוכלוסיות קצה, באמצעות מסגרות משלבות במערכת החינוך הפורמאלית. אנו שמים דגש על יצירת רצף חינוכי המתחיל בשעות הבוקר בבתי הספר ובגני הילדים ונמשך בשעות אחר הצהריים במסגרות החינוך הבלתי פורמאלי”.

עוד הוסיף גמליאל: “החיבור בין מוסדות החינוך לקהילה עומד בבסיסה של התפיסה החינוכית היישובית הרואה את הפרט כחלק בלתי נפרד מהכלל. אנו מעודדים שיתופי פעולה בין בתי הספר, בין בתי הספר לגני הילדים ובין בתי הספר לקהילה. אנו ממשיכים במימושה של תכנית האב לחינוך עם אחוזי זכאות גבוהים לבגרות העומדים על 96.8% לשנת תשע”ח. אני מודה למנהלות ומנהלי בתי הספר, לצוותי החינוך וההוראה, לצוותים הטכניים, לגננות ולסייעות שעושים מלאכת קודש בחינוך ילדינו לערכים ולמצוינות בלימודים”.

לפרטים מלאים וצפייה בחוברת המידעון בנושא מטעם עיריית גדרה, ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן