news08.net/ads.txt

שלום רוטבן חזר לקרית מלאכי – מה התרחש שם באמת?

בעירית קרית מלאכי הופתעו לקרוא פרסומים שונים הנוגעים לחזרתו של שלום רוטבן – שנעלם ב-2.5.2021 והיה חשש כבד לחייו עד לאיתורו בשבוע שעבר – בירדן.

בעירית קרית מלאכי הופתעו לקרוא פרסומים שונים הנוגעים לחזרתו של שלום רוטבן – שנעלם ב-2.5.2021 והיה חשש כבד לחייו עד לאיתורו בשבוע שעבר – בירדן.

מעירית קרית מלאכי נמסר כי לאור פרסומים שונים שעלו בכלי התקשורת, להלן העובדות בנוגע לחזרתו המפתיעה של שלום רוטבן:

ראשית, אנו מברכים את המשפחה היקרה על חזרתו של בנם האהוב. עם צאת החג, הורה ראש העיר למנהלת אגף הרווחה יואלה תבור לבדוק את צרכי המשפחה ואכן ביום ראשון בבוקר הגיעה המנהלת יחד עם הממונה על הרווחה מ”מ רה”ע עו”ד צלי מזרחי לבית המשפחה. מפאת צנעת הפרט לא נוכל לחשוף את מכלול מרכיבי הטיפול שנעשו עם המשפחה לאורך השנים וגם כיום, אולם מה שכן ניתן לפרסם הוא שביצענו מיפוי צרכים מקצועי וחיבורים מול הגורמים הרלוונטיים לקיצור בירוקרטיה ומיצוי זכויות מול ארבעה גופי ממשל שונים. הבן שלום קיבל תווים לרכישת ביגוד כדי להתחיל את החזרה לשגרה עם תחושה נעימה וקלה יותר.

ההורים קיבלו הסבר והכוונה על תחומי האחריות השונים של המשרדים הרלוונטיים, בכדי לקדם ביעילות את המענים. עיריית קריית מלאכי והאגף לשירותים חברתיים ימשיכו לעמוד לרשות ההורים והבן שלום, ולהמשיך לסייע ככל שיידרש כפי שסייענו למשפחה בעבר”.

כזכור, בתום שנתיים של חיפושים אותר רוטבן בירדן, כאשר הוא בריא ושלם, ושב לישראל עם בני המשפחה וצוות יכ”ל

רוטבן נעלם ב-2.5.2021 – לפי יכ”ל, במשך למעלה משנתיים רצופות לא היה ידוע מה בגורלו, והיה חשש כבד לחייו. כל אבן נהפכה בחיפושים אחריו. צוותי יכ”ל לא התייאשו ולו לרגע.

כאמור, סוף טוב לחיפושים: בתום שנתיים של היעדרות, קיבלנו שיחת טלפון מגורם בירדן, שאישר את זהותו והצביע על מיקומו של שלום רוטבן.

צוות יכ”ל, ביחד עם בני משפחתו והנציגות הישראלית בירדן, החלו במסע אל עבר שלום רוטבן, עד למפגש המרגש בשטח ירדן.

אין לתאר את ההתרגשות, השמחה והדמעות שפרצו גבולות, כאשר הבן נפל על צוואר אימו. היא הרגישה “כאילו נולד מחדש”. בתום הפעילות, צוות יכ”ל יחד עם שלום רוטבן ובני משפחתו שבו לגבולם.

מפקד יכ”ל, מייק בן יעקב: “אנו מצדיעים למלאכים מיכ”ל ומהארגונים האחרים שסייעו בחיפושים ובפרט לצוות המשא ומתן וצוות ניהול מבצעים מיוחדים במדינות זרות של יכ”ל שהגיעו יחד עם משפחתו ועם נציג קרן עם ישראל חי לירדן להוביל את המבצע, ושילוו את שלום עד שחצה את הגבול אל תוך ישראל ברגעים אלו.

אשרנו מה טוב חלקנו! רק במדינת ישראל יחידת כלבנים אזרחית מסוגלת להגיע לנשיא המדינה בשעה 1.30 לפנות בוקר לעזור לנעדר מסכן… הלוואי ויכ”ל תזכה לעזרה כזו לחלץ ולהציל נעדרים נוספים מהממונים על תחום הנעדרים במדינת ישראל. הלוואי ומקרה זה ישליך על מקרי נעדרים רבים אחרים, ושיכ”ל תקבל את הכלים וההכרה להגיע אל נעדרים רבים אחרים שניתן לאתר ולהציל. העיקר: שלום אותר אחרי שנים של חיפושים ויאוש, ויזכה לחגוג את חג מתן תורה בחיק משפחתו. נס חג מתן תורה התשפג”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית קרית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן