שלומית מלכה מתאוששת: “מאמינה שלאהבה יש כוח לרפא – ונוכחתי לחוות זאת בעצמי”

שלומית מלכה

שלושה ימים לאחר שנפצעה קשה כאשר נחבלה בראשה במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בתל אביב הדוגמנית שלומית מלכה, שגדלה והתחנכה ברחובות, מתאוששת ומעלה פוסט הודיה מרגש ברשת החברתית.

“אז אחרי כמה ימים מטלטלים אני רוצה לעדכן שאני בסדר גמור, מתאוששת בבית”, פתחה מלכה בת ה-23 את הפוסט ב”אינסטגרם”, שלה. “אני קודם כל רוצה להגיד תודה מעומק ליבי לצוות בי״ח איכילוב על טיפול מקצועי ומסור, למשפחתי וחבריי האהובים שרק אלוהים יודע מה עבר עליהם בזמן הזה ולכל האנשים הטובים שדאגו לשלומי, התפללו ושלחו אנרגיות טובות ואהבה – זה הגיע עד אליי, עטף אותי וחיזק אותי.

שלומית מלכה ויהודה לוי בסיור המשותף בשישי האחרון (צילום: ניר פקין)

“אני באמת מאמינה שלאהבה יש כוח לרפא ונוכחתי לחוות זאת בעצמי. תודה תודה תודה”, הוסיפה. כזכור, ביום שני ביקשה מלכה להשתחרר מבית החולים והצוות הרפואי אישר זאת, לאחר שמדדי הבדיקות שנערכו לה הראו כי היא יכולה להמשיך את המנוחה בביתה. היא לוותה על ידי בעלה ובני משפחתה שלא משו ממיטתה מאז אושפזה ביום ראשון בבוקר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן