news08.net/ads.txt

שלושה מינויים חדשים במרחב אשדוד שבמחוז דרום במאוחדת – כולן נשים; יוכי מאיר: “שלוש נשים שראויות כל אחת מהן לתפקידן החדש”

שלושה מינויים חדשים במרחב אשדוד שבמחוז דרום במאוחדת – כולן נשים. מנהלת המרחב, יוכי מאיר: “שלוש נשים שראויות כל אחת מהן לאייש את התפקיד החדש שלהן”

מאוחדת מעצימה נשים ומרחיבה את סמכויותיהן בתוך המרחב: מלי פז (37, נ+3), בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן – החלה את עבודתה בקופת החולים מאוחדת לפני 17 שנה, כמזכירה רפואית בקרן היסוד. לאחר מכן עבדה במוקד האישורים המחוזי, שימשה מזכירה אחראית במרפאת ‘שבט לוי’ ובשנתיים האחרונות ניהלה בהצלחה את מרפאת ‘פיטסבורג’ בלב הקהילה החרדית. לאחרונה מונתה פז למנהלת המרכז הרפואי ‘מאוחדת -פנורמה’.

חגית נגאוקר (45, נ+4) מונתה למנהלת מרפאות ‘פיטסבורג’ ו’חטיבת הנגב’ במקביל. נגאוקר עובדת במאוחדת מזה 24 שנים. בעשור האחרון שימשה מזכירה אחראית במרפאת ‘קרן היסוד’ ומ”מ מנהלת המרפאה.

חני ניסים (33, נ+3) מונתה למנהלת המרכז לבריאות הילד ‘מאוחדת – אבן עזרא’, עובדת במאוחדת משנת 2011 אז החלה כמזכירה רפואית בקרן היסוד. בחמש השנים האחרונות ניהלה בהצלחה את המרכז לבריאות הנפש של מאוחדת באשדוד.

לדברי מנהלת המרחב, יוכי מאיר, “שלוש נשים שראויות כל אחת מהן לאייש את התפקיד החדש שלהן. הן מגיעות עם מוטיבציה, נכונות להוביל ומרץ להביא את מאוחדת להישגים נוספים. אין לי ספק כי שלושתן – מלי פז, חגית נגאוקר וחני ניסים, תעמודנה באתגרים המורכבים ותבצענה את התפקידים בצורה הראויה ביותר לרווחת מטופלי מאוחדת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן