news08.net/ads.txt

שלו קארתושי ונבו בן זאב מכפר הנוער כנות זכו בתעודת הצטיינות מטעם מנכ”ל משרד החינוך

הצלחה וגאווה גדולה לכפר הנוער החקלאי כנות: שניים מתלמידי בית הספר קיבלו בשבוע שעבר תעודת הצטיינות ייחודית ממנכ”ל משרד החינוך, וזאת בגין הצטיינות יתרה בלימודיהם. השניים – שלו קארתושי ונבו בן זאב, כבר משרתים בצה”ל כיום – וקיבלו את התעודה הסופר יוקרתית עקב הישגיהם הלימודיים יוצאי הדופן בשנת הלימודים תשע”ט, בשילוב עם התנדבות חברתית ותרומה לקהילה.

תעודת ההצטיינות ניתנת לתלמידים שסיימו את מבחני הבגרות שלהם באופן מלא ובממוצע מצטבר של מעל 90 נק’, לצד תנאים נוספים, בהם אנגלית ברמת 5 יח”ל, מתמטיקה ברמה של 4 או 5 יח”ל, וכן השתתפות פעילה ומצטיינת בתכנית להתפתחות אישית ובמעורבות חברתית וקהילתית למען הציבור.

“אני גאה בתלמידים שלנו שזכו באות הצטיינות ממנכ”ל משרד החינוך. שניהם הפגינו אחריות ורצינות הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית במהלך תקופת הלימודים שלהם בביה”ס”, אמרה זהבית רותם, מנהלת בית הספר בכפר הנוער כנות. “צוות ביה”ס עושה מאמצים רבים כדי להוביל את כל התלמידים להצלחות במגוון תחומים ועל כך הערכתי הרבה”. אגב, שלו ונבו משרתים שניהם כיום בשירות משמעותי מאוד בצה”ל.

מנהל כפר הנוער כנות, ד”ר חזי יוסף, אמר כי הדגש ששמים בכפר על התנדבות ותרומה לקהילה נותן את אותותיו בקרב התלמידים. “השילוב של תרומה לקהילה, התנדבות ופעילות ערכית הוכח מחקרית כתורם לתחושת מסוגלות ולהצלחה לימודית. אני מברך את שלו ואת נבו על שהצליחו להוכיח שתרומה לקהילה תורמת למתנדב לא פחות מאשר לאלו שמקבלים את הסיוע. אני מודה לצוות כנות על שהצליח להוכיח פעם נוספת שמדובר בצוות איכותי ויוצא דופן”, דברי ד”ר יוסף.

בכפר הנוער כנות לומדים כיום כ-600 תלמידים, כאשר רבים עוד יותר מתמודדים על מקום בבית הספר לשנת הלימודים הבאה. בשנים האחרונות שינה הכפר את פניו, כאשר אחוזי הזכאות לבגרות המריאו אל מעבר ל-82% זכאות – נתון גבוה בהרבה מהממוצע הארצי. עדות להצלחת המוסד החינוכי – שלצד ההצלחה הלימודית שם בראש סדר יומו את החינוך לערכים – ניתן למצוא בגידול הדרמטי במספר התלמידים בו, שיותר מהכפיל את עצמו בחמש השנים האחרונות. גם אחוזי הגיוס לצה”ל הרקיעו שחקים, וכיום 100% מתלמידי הכפר מתגייסים לשירות צבאי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן