news08.net/ads.txt

שלטים המדווחים על מוצרים אלרגנים אסורים ניתלו בכניסה לגני הילדים ברחובות; הסיבה: מזעור סכנות מילדים הסובלים מאלרגיות למזון

יוזמה חשובה וסופר מתחשבת מתקיימת באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות ובמרכזה התקנת שלטים, בכניסה לכל גן בו לומד ילד עם אלרגיה מסכנת חיים.

השלטים בגני הילדים נועדו למזער את הסכנה לאותם ילדים אשר סובלים מאלרגיות למזון, ולמנוע מהם לצרוך בטעות אוכל אליו הם רגישים, כגון מוצרים המכילים שקדים, בוטנים, אגוזים חלב ועוד , ובכך להפוך את חייהם של אותם הילדים לבטוחים יותר.

“לסביבה החינוכית תפקיד משמעותי במניעת חשיפה של הילד הסובל מאלרגיה למוצרי המזון שאליו הוא אלרגי”, מציינת אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער. “לכן אנו עושים כל מאמץ כדי להפוך את הסביבה החינוכית למתאימה עבור הילדים האלרגיים ובמקביל עושים הסברה לילדי הגן בנושא”.

מזל דהן, מנהלת המחלקה לגיל הרך: “בשנתיים האחרונות נהנים ילדי גני הילדים מהדרכה והובלה של תזונאית מוסמכת, אשר דואגת לתפריט מאוזן ובריא לכל גן בכלל , ולגנים בהם לומדים ילדים אלה בפרט. הצוותים החינוכיים שומרים על גנים סטריליים מהאלרגן המסכן חיים  על פי הוראת חוזר מנכ”ל, והשלטים בשער הגן יסייעו ביישום הוראה זו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן