news08.net/ads.txt

שם טבעת עליה: דודו אהרון ונטלי לוי נישאו

דודו

 

באירוע נוצץ וגרנדיוזי, כצפוי, נשא בתחילת השבוע הזמר דודו אהרון את בחירת ליבו בשנה האחרונה, הדוגמנית נטלי לוי, לאישה כדת משה וישראל. הכל זה מלמעלה

גן האירועיםFIFTY EIGHT  שם התקיימה החתונה המפוארת בהפקתה של אירית רחמים, היה מעוצב בטוב טעם והכיל כאלף מוזמנים, שתיעדו את האירוע הנוצץ מכל זווית אפשרית ברשתות החברתיות. הזמר עידן רייכל נבחר להכניס את בני הזוג לחופה בקולו הנעים – ובהמשך נהנו האורחים מהופעות של שרית חדד, אייל גולן, ליאור נרקיס ומשה פרץ.

אמא ציפורה, שהייתה מאושרת מבחירתו של הבן היקר לה, משכה את העין עם שתי שמלות שהחליפה בשלב הריקודים, שתיהן אגב, של מעצב העל עובד כהן. מי שגנבה את ההצגה ובצדק היא כמובן כלת השמחה, שהחליפה לא פחות משלוש שמלות שעוצבו במיוחד על ידי עובד כהן כאשר עבור התענוג נפרדה מסכום של כשלושים אלף שקלים.

בין האורחים שהגיעו לפזז ולהשתתף בשמחתו של המסלסל האהוב והדוגמנית הצנועה: עדן בן זקן ובעלה הטרי, שוקי ביטון, ניקול ראידמן, פנינה רוזנבלום, מיקי בוגנים, חיים משה, מרגלית צנעני, צחי קומה, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, אליקו, הלן ורגב הוד, יהודה סעדו, מיכל וניר ויצמן, דידי הררי, מאור בוזגלו, נטלי דדון, אורטל עמר ההריונית של בן אל תבורי, אירה דולפין ומכובדים רבים מהברנז’ה כמובן. שיהיה במזל טוב!

צילומים: סטודיו קמליה אומנות הצילום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן