news08.net/ads.txt

שמחה בוקר מיכל מ’בן צבי’ זכתה בחידון זהירות בדרכים שהתקיים בקריית עקרון זו השנה השנייה

בקריית עקרון נערך זו השנה השנייה חידון בנושא זהירות בדרכים, בקרב תלמידי כיתות ו’ משני בתי הספר ביישוב, ‘בן צבי’ ו’אהל מאיר’. מדובר בחידון הנמשך במספר שלבים כאשר בתחילה נבחנים התלמידים בכיתות, נבחרים נציגי כל כיתה, לאחר מכן נערך חידון בין תלמידי השכבה ומתוכם נבחרים התלמידים אשר ייצגו את בית הספר בחידון הסופי.

לשלב הסופי והאחרון שהתקיים היום הגיעו מכל בית ספר 5 תלמידים. מבית הספר ‘בן צבי’ עלו לשלב הסופי התלמידים פריד סתיו, פוגל אושרי, קהתי יהל, שמחה בוקר מיכל, וגובר אביאל. מבית הספר ‘אוהל מאיר’ עלו התלמידים יהב ימיני, אילי יונה, הדר מועלם, חיים אטיאס, ואלירן אהרון. כל התלמידים למדו את נושא זהירות בדרכים במסגרת בית הספר והאירוע עצמו לווה בהתרגשות גדולה ואווירה חיובית בין התלמידים שהגיעו לעודד ולפרגן לחבריהם.

השנה המתכונת הייתה שונה קצת ובמהלך החידון שולבו קטעים דיגיטליים כך שהקהל היה שותף לחידון בחלקים מסוימים דבר אשר עודד מעורבות מצד הקהל. הזוכה במקום הראשון בחידון היא התלמידה שמחה בוקר מיכל, מקום זה זיכה אותה בפרס של אופניים, ואילו הזוכה של המקום השני קיבל תלושי שי לצומת ספרים.

“אני גאה בכל התלמידים שלקחו חלק בלימוד של נושא הזה”ב”, אמרה אביבה וגנר, מנהלת אגף החינוך, “זה בהחלט היה יום מלמד מעשיר וחוויתי עבור כל המשתתפים. ברכות לתלמידים הזוכים וישר כח גדול לצוותי החינוך אשר מלמדים את הנושא בבית הספר וליוו את התהליך מראשיתו ולכל העוסקים במלאכה”.

חובב צברי, ראש המועצה: “נושא זהירות בדרכים זהו נושא חשוב ואני שמח שהוא נבחר להוביל גם השנה בקרב התלמידים. אני מאמין כי חינוך מגיל קטן יקנה ערכים והרגלים טובים ונכונים עבור ילדינו. ברכות לכל התלמידים המקסימים שלקחו חלק בחידון ולכל המורות ולאנשי החינוך שהוציאו לפועל את החידון. ישר כח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן