news08.net/ads.txt

שמחה גדולה הלילה: משפחת מלול חוגגת הערב בר מצווה לנכד רון. מי הגיע? הפרטים והתמונות בפנים!

מאות בני משפחה וחברים התכנסו הערב (ראשון) במסיבת בר המצווה המפוארת של רון חורב, נכדו של ראש עיריית רחובות, רחמים מלול. הראיס הגיע בחליפה מהודרת עם רעייתו זהבה, בלבוש מעודן ואצילי – ובהתרגשות גדולה הסתובבו השניים בין האורחים הרבים.

כזכור, לפני כחודש, קיימו הוריו של חתן השמחה, מרב ואלעד חורב, את טקס העלייה לתורה ב”אמית עמיחי”, עם כל חבריו של חתן השמחה ובאירוע מצומצם. ימים ספורים אחר כך אירחו בני הזוג חורב את בני המשפחה בגני טל, שם ערכו שבת חתן כהלכתה, ברוב פאר והדר והותירו את המוזמנים המומים מההשקעה העצומה.

אגב, לאחר מכן רשמה האם מרב הישג נוסף כאשר נמנתה בין בוגרי תוכנית למנהיגות של בית הספר לעסקים בהרווארד, קיימברידג’, מסצ’וסטס, ארצות הברית. לאחר ששבה ארצה, המשיכה את ההכנות לאירוע הנוצץ, שמתקיים כאמור הערב.

האירוע שמתקיים ב”קולוניה”, בית לאירועים חדשני בסגנון מודרני-קלאסי, נושק לפרדס הראשון בעיר ומעוצב במיטב צמחי ארץ ישראל ומים זורמים. האירוע נפתח בהדלקת נר שמיני של חנוכה, עליו בירך אבי חתן השמחה, אלעד חורב.

על החוויה הקולינרית, אמון השף בני מדר אשר מגיש לאורחים מבחר סלטים ופלטות מפנקות לפתיחת החך. במנות הראשונות ייהנו האורחים מפילה דג דניס על מצע טחינה ומשוואיה וקוראסון במילוי שווארמה על מצע ארוגולה ורוקט. במנות העיקריות, יוכלו לבחור בין סטייק אנטריקוט על מצע תפו”א מדורה, עגבנייה ובצל, סטייק פרגית על מצע קוביית בטטה ומנגולד וכתף טלה על מצע קרם ארטישוק ועדשים שחורים. לאחר מכן ייהנו האורחים ממגוון קינוחים.

הראיס הסתפק במינימום מוזמנים משלו – וביניהם חברו הטוב בעשור האחרון, דורון מילברג, ממלאי מקומו בנצי שרעבי (שחתך אחרי כמה דקות) וזהר בלום (שחתך מחופשה באילת), סגניו עו”ד יניב מרקוביץ’ ואמיתי כהן, חברי המועצה ד”ר רוני באום, שי קזיוף וגיא צור, מנהל לשכתו – צביקה מדהלה, מזכירותיו ובראשן יד ימינו קרן טיבי, גלית אנגל – סמנכ”ל משאבי אנוש, ניסים מחבוש – מנהל אגף פיקוח בנייה והנדסה, מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח – ליאור שוקרי, סגן מנהל אגף האכיפה – משה כהן,  וכן נוספים מן הלשכה.

 

שיהיה במזל טוב!!

בירכתם כבר את משפחת מלול? הנכד רון עלה למצוות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן