news08.net/ads.txt

שנה חדשה – דרגה חדשה: לסגן מפקד תחנת הכיבוי באילת, אורן קאופמן הוענקה דרגת סגן טפסר

היום (רביעי) נערכה בתחנת אילת הרמת כוסית לכבוד ראש השנה והענקת דרגות למפקד התחנה וסגנו על ידי נציב כבאות והצלה לישראל.

את המעמד שהתקיים על פי הנחיות התו הסגול, בנוכחותם של נציב כבאות והצלה לישראל – רב טפסר דדי שמחי, סגן מפקד מחוז דרום – תת טפסר ציון שנקור, ראש עיריית אילת – מר מאיר יצחק הלוי, לוחמי ועובדי התחנה.

למפקד התחנה, יהודה קסנטיני הוענקה דרגת תת טפסר על ידי נציב כבאות והצלה לישראל. בדבריו ציין נציב הכבאות כי קסנטיני הוא מפקד התחנה הותיק ביותר במערך הכבאות, אשר מפקד על גזרה שטומנת בחובה אתגרים רבים וכי מתחנת אילת נדרשת יכולת עצמאית על מנת להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה עד להגעת כוחות סיוע. דרגת תת הטפסר הוענקה לקסנטיני כדרגה אישית על ידי נציב הכבאות.

בנוסף, הוענקה לאורן קאופמן, שנכנס לאחרונה לתפקידו כסגן מפקד תחנת אילת, דרגת סגן טפסר.

סגן מפקד מחוז דרום ציין בדבריו כי תחנת אילת היא תחנת קצה, אשר נדרשת לתת מענה מבצעי בכוחות עצמה לכל אירוע אשר עתיד להתרחש בגזרתה וכי פיקוד המחוז רואים בתחנה כתחנה מובילה ומקצועית שתוכל להתמודד עם כל תרחיש, בזכות הלוחמים והמפקדים שעומדים בראשה.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, בירך את לוחמי התחנה בברכת חג שמח ובירך את מפקד התחנה וסגנו על קבלת הדרגות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן