news08.net/ads.txt

שנה חדשה מצטיין חדש

בין המצטיינים נבחר רס”ן ש׳ מבאר יעקב שקיבל את ההצטיינות בזכות מילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר ועבודתו המסורה כראש ענף סייבר ביחידת ממר”ם. 

ביום רביעי ה21.09 יתקיים טקס מצטיינים בראשות קצין הקשר הראשי של אגף התקשוב וההגנה בסייבר , תת אלוף יוסי כראדי. רס”ן ש’ מתגורר בבאר יעקב יחד עם אשתו, שמשרתת גם היא באגף התקשוב ביחידת “שחר” במחלקת לוגמ”ר, ושתי בנותיו. בשנת 2008 התגייס ש’, והגיע לקורס DevOps  שבמסלול אלפא.
בסיום תקופת הטירונות וההכשרה, שובץ ביחידת ממר”ם- מרכז מחשבים ומערכות מידע כמפתח תשתיות IT.
ב2011 יצא לקורס קצינים וחזר בסופו ליחידת ממר”ם כראש צוות בתחומים טכנולוגיים מגוונים. תוך כדי השירות החל תואר ראשון במדעי המחשב מהמכללה למנהל בראשון לציון, וחזר לאחר השלמתו לתפקיד ראש תחום DevOps  בממר”ם. אחרי תקופה עבר לתפקיד בענף סייבר והיה אחראי על עולם בדיקות החדירות והתרגילים. היום ש’ משרת כראש ענף סייבר ביחידה, ואמון על ההגנה של מערכות התקשוב בצה”ל באיזורי הIT. כשנשאל ש’ מה הדבר שהכי אוהב בתפקידו בצבא, השיב:” מלבד העשייה המבצעית המשמעותית, אני הכי נהנה מעבודה עם אנשים. אנחנו כרע”נים ביחידה מביאים את הניסיון וההסתכלות הרחבה, האסטרטגית, אבל בסופו של דבר החיילים הם אלו שמבטאים ומבצעים את הדברים בידיים. הדבר הזה דורש חניכה, הכוונה, ואת רוב זמני אני משקיע בתחומים אלו עם האנשים שלי, גם בפן המקצועי וגם בפן האישי”. על תפקידו הוא משתף:” קל לספר משמעות בתקופות מבצעיות, כמו ב”צוק איתן”, “שומר חומות” או “עלות השחר”. קשה לספר משמעות ולשמר אותה ביום-יום ובעשייה השוטפת של השגרה, אל מול מחשב ומקלדת. האתגר שלנו הוא לתת את המשמעות לאנשינו ולשמר את כח האדם האיכותי עם המוטיבציה לשרת בצה”ל, לעודד אותו להתקדם במסלולי הקבע ולתרום לאקוסיסטם ההייטקיסטי שאנחנו יוצרים גם בשגרה”.

קרדיט: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן