news08.net/ads.txt

שני הצדיקים האלה חילצו ילד בקרית גת

“כשהאמא ראתה אותנו, היא נרגעה והבינה שהחילוץ קרוב” – כך בהתרגשות גדולה סיפר יצחק קרשינסקי, תושב קרית גת ומתנדב בארגון “ידידים” לאחר שנענה במהירות לקריאה שהתקבלה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב לעיני אמו, ברחוב שמגר בן ענת בקרית גת.

אירית אלבז, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה את הקריאה לקבוצת החירום. כאמור, יצחק קרשינסקי ודודי איינהורן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב. “הקריאה תפסה אותי כשהייתי בדרך לסליחות”, הוסיף יצחק. “התקדמתי מיד למקום והגעתי תוך דקות ספורות, שם חבר אלי דודי היקר. מיד כשהאמא ראתה אותנו, היא נרגעה והבינה שהחילוץ קרוב. תוך חצי דקה בכוחות משותפים חילצנו את הילד בשלום. אני מאמין שבזכות החסד הזה והצלת חיים של הילד, הסליחה שלי תתקבל לפני שוכן מרומים לשנה טובה ומבורכת”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן