news08.net/ads.txt

שני תושבי רמלה נעצרו בחשד שסחטו באיומים בעל חברה לפינוי פסולת

משטרת ישראל עצרה לפני כשבועיים שני תושבי רמלה בחשד שסחטו באיומים בעל חברה לפינוי פסולת. עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה סמויה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה בשיתוף החטיבה הטקטית של משמר הגבול. במהלך החקירה הסמויה התחזה שוטר לאחד מבעלי החברה וביחד עם הבעלים המקוריים נפגשו עם אחד מהחשודים. במהלך הפגישה סחט החשוד באיומים את השניים ובסיומה ניגשו אליו שוטרים סמויים ועצרו אותו לחקירה.

מהחקירה עלה כי בעל החברה פנה לאחד החשודים שעובד עמו בעסקי פינוי הפסולת וסיפר לו על סכסוך עסקי עם חברה אחרת מאזור המרכז. על פי החשד, ניצל החשוד את המצב וביחד עם חברו שהתחזה לאחד מבעלי החברה האחרת, פנה לבעל החברה והחל לסחוט אותו באיומים ובין היתר טען כי שלח אנשים לפגוע בו ולכן הוא דורש תשלום קנס על סך מאתיים אלף ש”ח. במשך תקופה ניהל החשוד שיחות בהן סחט באיומים את בעל החברה.

מעצרם של החשודים (23,24) תושבי רמלה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל”צ, עם סיום החקירה הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד החשודים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן