שנתיים וחצי לאחר שיאיר דור נדרס למוות – יתקיים משפט ההכרעה לדורס מאחיסמך

ביהמ”ש יכריע ביום חמישי האם להרשיע בגרימת מוות ברשלנות נהג שופל שדרס למוות מהנדס צעיר

השופטת שרית קריספין מבית המשפט לתעבורה בבת ים, תכריע ביום חמישי הקרוב האם להרשיע בגרימת מוות ברשלנות, נהג שופל שדרס למוות באתר בנייה סמוך לתל אביב, את דור יאיר ז”ל, מהנדס בניין בן 30 ואב ל-2.

בכתב האישום צוין כי לפני כשנתיים וחצי, הנאשם, נהג בשופל על דרך עפר באתר הבנייה, לאחר שהעמיס על הכף כמות גדולה של עפר. באותו בוקר, דור יאיר ז”ל, אשר עבד כמהנדס באתר הבניה, בעת שחבש קסדת בטיחות וווסט זוהר, צעד בהליכה איטית בדרך העפר, בזמן שגבו מופנה לעבר השופל שהתקרב לעברו.

בתום ההעמסה, נהג השופל נסע בכיוון הליכתו של המנוח ולא הבחין במהנדס למרות תנאי הריאות הטובים,  פגע בו עם כף השופל ודרס אותו. פארמדיקים של מד”א אשר הוזעקו אל זירת התאונה קבעו את מותו, כתוצאה מפגיעה רב מערכתית חמורה.

על פי כתב האישום, תאונת הדרכים ומותו של המהנדס צעיר, נגרמו כתוצאה מנהיגתו הרשלנית של נהג השופל שנהג בו בקלות ראש ובחוסר תשומת לב לחיי אדם  ופגע במהנדס, על אף שדה ראייה והיה יכול היה להבחין בו ממרחק של 34 מטרים.

משפחתו של המהנדס המנוח ציינה לקראת הכרעת הדין: “בוטחת בבית המשפט ומחזקת את ידו בהרשעתו ובמיצוי הדין עם הנהג שגזל ממנה את היקר מכל, את בנם, אחיהם, הבעל והאב בעקבות נהיגה רשלנית ביותר וחסרת אחריות של הנאשם”.

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן