news08.net/ads.txt

שנתיים לאחר שעדי לקסר נהרג בכביש 25 כששב מחופשת צלילה באילת – ניתן כתב האישום

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט לתעבורה בב”ש כתב אישום נגד הנאשם קאיד אלמחדי (28) מהפזורה הבדואית, בגין גרם מוות ברשלנות של עדי לקסר ז”ל בתאונת דרכים קטלנית. לקסר, בן 63 במותו, חזר מחופשת צלילה באילת והיה בדרכו לכפר סבא שם התגורר. הוא עבד כעובד סוציאלי בעירית ראשון לציון וזכה להערכה רבה על עבודתו והסיוע שהעניק לאוכלוסיות חלשות, נשים נפגעות אלימות ואוכלוסיות מודרות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י ואדים סיגל, בתאריך 30.5.20, עת נהג הנאשם בשעות הערב ברכבו בכביש 25, לא נתן זכות קדימה לאופנוע שהגיע מולו בצומת וחסם את נתיב נסיעתו. עקב כך, התנגש המנוח שרכב באופנוע ברכבו של הנאשם, הועף מהאופנוע ומצא את מותו המידי. בכתב האישום צוין, כי התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם, שכן לא נתן זכות קדימה לאופנוע, נהג ברכבו בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת ולא נקט אמצעים סבירים למניעת התאונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן