news08.net/ads.txt

שנת הלימודים באילת – נפתחה; כוחות המשטרה אבטחו את היום החגיגי

משטרת מרחב אילת השלימה את היערכותה לקראת שנת הלימודים שנפתחה הבוקר (רביעי) בצל מגפת הקורונה. עשרות שוטרים התפרסו הבוקר בקרבת מוסדות החינוך ובצירי ההגעה באילת ופעלו לאבטחת היום החגיגי, לשמירה על הסדר הציבורי ולהכוונת התנועה.

עם סיום החופש הגדול ותחילת שנת הלימודים, שוטרי משטרת מרחב אילת מאחלים לכל ילדי הגנים ותלמידי העיר שנת לימודים פורייה, מהנה ובטוחה.

כ-11 אלף תלמידים שבו אל ספסל הלימודים, וילמדו ב-97 גני ילדים, 13 בתי ספר יסודיים, 7 בתי ספר על-יסודיים, ויעשירו את עצמם בבית ספר למחוננים ומצטיינים, ברשת המתנ”סים המציעה 250 חוגים ומסגרות, בשתי ספריות עירוניות, במרכז לגיל הרך, במרכז המוסיקה, במרכז לחינוך וספורט ימי ועוד.

גם בשנה זו יפעל מינהל שח”ק (שירותים חברתיים חינוך, ספורט אקדמיה וקהילה), בראשות ד”ר דרורי גניאל ואגף החינוך בניהולה של מירי קופיטו, בהתאם ליעדי משרד החינוך ויעדי המינהל, ביניהם: הרחבת הטיפול באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים (ילדים בסיכון, מחוננים, תלמידי חינוך מיוחד ומשולבים, עולים חדשים, תושבים חדשים, וקהילת צרכני השירותים החברתיים, בדגש על קשישים בודדים). פיתוח מנהיגות חינוכית וקהילתית. הגדלת מעורבות המערכת האקדמית באילת במערך החינוך העירוני הפורמלי והבלתי פורמלי ובתחומי רווחה. הטמעת תרבות הערכה ובקרה של הפעילות ותוצריה והפקת לקחים כבסיס לתרבות של שיפור מתמיד. המשך יישום, פיתוח והטמעת תכניות “עיר ללא אלימות” על ידי כל אגפי המינהל. טיפוח מצוינות עירונית. הטמעת המדע והטכנולוגיה כתרבות במערכת החינוך ובקהילה. הידוק הקשר של הקהילה וההורים עם מערכות החינוך, הספורט, הרווחה, המתנ”ס, האקדמיה והקהילה.

לצד אלה פעלה מערכת החינוך באילת ליישום מספר יעדים מרכזיים המשותפים למשרד החינוך, ביניהם: למידה מעמיקה המשלבת ידע, מיומנויות וערכים ומקדמת הישגים. חינוך למעורבות אזרחית וסולידריות חברתית. הוגנות ושוויון הזדמנויות. הון אנושי איכותי בחינוך. סביבות תומכות למידה ושותפויות. עוד השנה, כמידי שנה תמשיך מערכת החינוך לפעול על פי התפיסה החינוכית שמוביל ראש מינהל שח”ק, לפיה “לא מוותרים לאף תלמיד ולא מוותרים על אף תלמיד!” לא מוותרים לאף תלמיד ומעניקים את הכלים לטובת מיצוי הפוטנציאל של עד אחרון התלמידים במערכת, בין אם על ידי העצמת מצוינות ובין אם על ידי צמצום פערים. לא מוותרים על אף תלמיד, תוך השקעה מירבית ומיטבית למניעת נשירה.

בנוסף ,לאחר ההיערכות השגרתית לפתיחת שנת הלימודים בצל ההגבלות, יצאו ראש העיר אלי לנקרי עם חברי מועצת העיר לנקות את השבילים והכניסות לכל בתי הספר. “כולי תקווה שנדאג למלא אחר ההנחיות ונשמור ככל האפשר על שגרת החיים והבריאות” אמר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן