news08.net/ads.txt

שנת הלימודים תשפ”ג ברמלה נפתחה בהצלחה

 

בשנת הלימודים תשפ”ג יושם דגש למיצוי יכולתו של הפרט כל אחד על פי יכולותיו,  שיפור ההישגים וחינוך לערכים. ברך את תלמידי רמלה, צוותי החינוך וההורים,ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: שנת לימודים מהנה, מאתגרת, מלאה בהישגים, נתינה ולימוד לערכים.

כ-19,187 תלמידים ב-46 בתי ספר וב-179 גני ילדים פתחו בהצלחה את שנת הלימודים תשפ”ג ברמלה. שנת הלימודים נפתחה בסימן הישגי התלמידים הגורפים מקומות ראשונים בתחרויות ארציות והגידול המרשים במספר הזכאים לבגרות ובתי הספר שזכו להצטיינות ע”י משרד החינוך. את פתיחת שנה”ל פתח ראש העיר יחד עם מנהלת מינהל החינוך, נעה בן יוסף בבית הספר החדש ע”ש יצחק שמיר בשכונת נאות שמיר. בהמשך ביקרו גם את תלמידי כיתות א’, של בית הספר החדש ע”ש מרים פרץ וכן במספר גנים ובתי ספר ברחבי העיר. כמידי שנה ביום הראשון ללימודים בכל אחד ממוסדות החינוך שובצו מנהלים מהמנגנון העירוני בכדי לוודא את פתיחתה החלקה של שנת הלימודים.

במהלך סיוריו ברך ראש העיר: “תלמידים, הורים וצוותי חינוך יקרים, אני מבקש לברך את תלמידי  רמלה, ילדי גני הילדים וכל צוותי ההוראה ומערכת החינוך בשנת לימודים מהנה, מאתגרת, פורייה, מלאה בהישגים, שנה של נתינה, לימוד לערכים, לסולידאריות חברתית וכיבוד השונה והמיוחד”.
וידל ציין, כי העירייה משקיעה משאבים רבים בבינוי ופיתוח מוסדות חינוך, יצירת סביבת למידה התואמת את אתגרי המחר, הטמעת תכניות חדשניות ומגוונות, טיפוח המצוינות, עידוד התלמידים למיצוי אישי כל אחד ואחת על פי יכולותיו ו”מעל הכול אנו מעניקים הזדמנות שווה לכל תלמיד ותלמידה להצלחה. מערכת החינוך העירונית תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעניק לתלמידיה כלים להצלחה והקניית מיומנויות למידה שיהוו מנוף חשוב להשתלבותם במשק המשוכלל של המאה-21 “.

ראש העיר הודה להנהלת בתיהספר בהם ביקר, לצוותי החינוך והוסיף ברכה לכל תלמידי כיתות א’: “ברכה מיוחדת לכם תלמידי העיר העולים לכיתה א’ ונכנסים בפעם הראשונה בשערי בית הספר, אני מאחל לכם הנאה רבה בדרככם החדשה. מי ייתן והמסע החינוכי בו אתם צועדים יהיה משמעותי, חווייתי, ומהנה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן