news08.net/ads.txt

שנת פעילות חדשה ל”נעים באילת” – פעילויות ואימוני ספורט בחינם

גם לאורחי העיר מוצעת פעילות ספורט חינם במסגרת מיזם “101 חוויות ללא עלות” שמפעיל תאגיד התיירות העירוני

שנת הפעילות השנייה של “נעים באילת” נפתחה עם מערכת שעות עמוסה פעילויות המתקיימות במהלך כל השבוע, בשעות הבוקר והערב, באולמות הספורט או באוויר הפתוח, בפארקים או בחופי הים, וללא עלות. מאז החלה הפעילות אשתקד, הוכפלו מספר הפעילויות, מספר המאמנים וגם מספר המתאמנים.

לצד הקמת פארקי ספורט תחת כיפת השמיים, סלילת שבילי הליכה, שבילי אופניים וחוגים שמציעה רשת המתנ”סים – מאות אילתים לוקחים חלק במיזם שמפעילה העירייה באמצעות מחלקת קידום בריאות ובמסגרת התכנית הלאומית – “אפשריבריא”. המיזם כחלק ממגוון פעולות לעידוד התושבים לאמץ שגרה פעילה ובריאה ולצד קידום אורח חיים בריא כבר מגיל הגן כולל אימונים ספורטיביים עם מיטב המאמנים באולמות הספורט, בפארקים ובים, וללא עלות. בין הפעילויות: סאפ בחוף נביעות, אירובי בחוף הרודס, חיזוק ומתיחות על קו המים בחוף דן, יוגה בוקר בחוף של מוש, זומבה בטיילת, מוביליטי ואימוני כוח בפארקי הספורט, פעילות באולמות הספורט ועוד.

“הנגשת האימונים המונחים בכל ימות השבוע, בשעות הבוקר והערב ולכל קבוצות הגיל והאוכלוסיות כולל פעילויות ייעודיות גם קשישים וגם לאנשים עם צרכים מיוחדים, מוכיחה את עצמה ותושבים רבים מצביעים ברגליים”, אומרות עדי בכור – מנהלת מחלקת קידום בריאות בעירייה וחברת מועצת העיר – עו”ד סימה נמיר המשמשת כיו”ר ועדת הבריאות העירונית ומציינות, כי בשנת הפעילות הנוכחית יורחבו אפשרויות האימון בהתאמה לצרכים ולביקוש.

“אני שמח שתושבי אילת בוחרים לנוע ולשמור על הבריאות, שהיא אבן יסוד בקביעת איכות החיים שלנו” אומר ראש העירייה אלי לנקרי ומוסיף: “נמשיך לקדם את ערכי הבריאות בחינוך ובקהילה, ולעודד עוד ועוד תושבים לנוע איתנו בכייף”.

בתוך כך נציין כי גם לאורחי העיר מוצעת פעילות ספורט חינם במסגרת מיזם “101 חוויות ללא עלות” שמפעיל תאגיד התיירות העירוני – כאשר גם בפעילות זו משתתפים תושבי אילת.

 

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן