news08.net/ads.txt

שעריים, הערב: שני נערים נעצרו בחשד שגנבו מוצרים מחנות נוחות בתחנת דלק

15e40000-a032-4b7b-ac90-eecda83fcd17

משטרת רחובות עצרה הערב (ראשון) שני נערים שגנבו מוצרים מחנות הנוחות של תחנת הדלק “פז” ברחוב הרצל שבשכונת שעריים. התופעה מוכרת היטב לשוטרי רחובות שהצליחו לאתרם תוך דקות ספורות ברחוב סמוך. 

ניידות השיטור העירוני בשכונת שעריים

ולפרטים בהרחבה: שוטרי תחנת רחובות מכירים היטב את תופעת הגניבות מחנות הנוחות בתחנת הדלק בהרצל 41. גם עובדי המקום מתורגלים למציאות העגומה ובכל ערב כאשר מתכנסים בני הנוער במקום הם נדרשים לפקוח עליהם עיניים כל זמן שהנערים בתוך החנות.

תושבת העיר שעבדה בעבר בחנות סיפרה ל”רחובות היום”: “מדי ערב מתכנסים קבוצות שונות של נערים משכונת מילצ’ן הסמוכה אך לאור המציאות המצערת והמצב הכלכלי הגרוע של ההורים שלהם, אין ברשותם כסף אז חלק מהם מחליטים לשלוח את ידיהם אל המדפים ולגנוב. ברוב המקרים העובדים שמים לב לביצוע הגניבה ומצליחים למנוע זאת, אבל יש מקרים שהחנות מלאה באנשים שעומדים בתור לשלם בקופה ואז קורה שהעובדות נותנות שירות ללקוחות אחרים.

שכונת מילצ’ן (ארכיון)

“המצלמות אמנם פועלות”, הוסיפה, “אבל זה לא ממש מרתיע אותם מלגנוב, כי נער יודע שמבחינת החוק במקסימום יחקרו אותו וכמה שעות לאחר מכן הוא ישוחרר. על בקבוק שתיה או חטיף שגנב לא יענישו אותו בחומרה. התופעה הזאת הפכה לשכיחה, העובדים כבר לא מתרגשים מהמציאות אבל זה בהחלט יכול להיות כואב לעובדים בכיס, כי כשמחליפים משמרות עורכים ספירת מלאי ואם חסר כסף בקופה זה יכול להיגמר בהורדה מהשכר של העובד, למרות שבדרך כלל לא ממש הקפידו על כך כי מבינים את הבעייתיות של המקום”.

העובדה שתחנת הדלק נמצאת סמוך לשכונה ותיקה ושאינה מבוססת מהבחיניה הסוציו אקונומית מובילה לתוצאות המצערות. הערב זה הסתיים במעצר שני נערים אך ברור לכל כי מחר הם כבר ישובו לחנות וישובו על מעשיהם, אלא אם רשויות האכיפה יפעלו ביד חזקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן