news08.net/ads.txt

שעריים חילצה תיקו מול אשדוד, מרמורק אכזבה מול חולון

איזה שישי היה לנו בליגה א’. כאשר שעריים אירחה בקרית גת במשחק קשה את אדומים אשדוד, וחילצה תיקו מאופס למרות לחץ כבד של האדומים. מרמורק ממשיכים לאכזב על אף המאמן החדש על הקווים בדמות אסי דומב, עם 1:1 מול חולון.

דף הפייסבוק של הפועל מרמורק

שעריים, יכולה לצאת מהמשחק מרוצה מאוד, לאחר שפגשה את אדומים אשדוד שנמצאים בתקופה מצוינת. שעריים סגרה את שערה ולא נתנה לאדומים את המתנות שרצו לקבל. דווקא במחצית השנייה, שעריים תקפה והגיעו למצבים יפים שהובילו לשער שנפסל בדקה ה-80, וגרם לטענות רבות לצוות השיפוט. בדקת ה-90 רן בן שמעון חלוצה של שעריים ספג אדום והותיר את קופרלי בעשרה שחקנים בתוספת הזמן. בשבוע הבא שעריים  תפגוש את הפועל אזור למשחק תחתית מעניין.

מרמורק? אחרי שבוע מטלטל, פיטורי מאמן והנהלה לחוצה, הגיעו היום לחולון למשחק שיכול להרחיק אותם מהצמרת הלוהטת. אך מחצית ראשונה חלשה של האדומים הובילה לשער של המארחים כבר בדקה ה-8, דור אלברמן כובש את השער הראשון לטובת חולון.

מחצית שנייה נפתחה כמו שאסי דומב רצה, ולחץ כבד נתן למרמורק את ה-1:1, כאשר אקסברד לבד מול השוער הצליח בנגיעה לסיים עם שער יפה. לאחר מכן לקראת הדקה ה-80, דור אלברמן כובש השער לזכות חולון, ספג אדום לא מוצדק, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. אקסברד ניגש לכדור והחמיץ. על אף הלחץ הכבד של מרמורק, חולון לא נפלה מהרגליים והתוצאה נשמרה מאוזנת עד סוף המשחק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן