news08.net/ads.txt

שעת סיפור נערכה לתלמידים מבתי הספר ‘ספיר’ ו’לוי אשכול’ בלוד

כ-720 תלמידים במעל ל63 בתי ספר מדן ועד אילת, השתתפו הבוקר (ראשון) במסגרת מיזם “מריצת הסיפורים” ב”שעת סיפור” ארצית שהועברה על ידי הסופר שאול בן-חור עם סיפור פרי עטו – “תות שטות – גיבור על אמיתי” – וביניהם תלמידי בתי הספר ‘ספיר’ ו’לוי אשכול’ בלוד.

שעת הסיפור התאפשרה אודות למיזם חדשני בשם “מריצת הסיפורים” אשר נוצר כמענה לאחד האתגרים שעלו בשל הצורך לפצל את הילדים לקפסולות, כך שכל חדר בבית הספר הוסב לכיתת לימוד – וכך גם הספריה הבית ספרית. המיזם מתקיים פעמיים בשבוע – בימים ראשון ושלישי – באמצעות הזום.

מי שהגתה את הרעיון היא מנהלת בית הספר רימון בפרדסיה טלי מרמור, שסיפרה: “בחרתי ליזום פרויקט שייתן מענה לצרכים אלו, בתקופה ייחודית זו, תוך מתן במה אישית ומעצימה לילדים ויצירת חיבורים בין בתי ספר ברחבי הארץ. שיתפתי עם אנשי חינוך נוספים את הרעיון באמצעות הרשתות החברתיות והזמנתי אותם להשתתף, ולאט לאט הצטרפו עוד ועוד בתי ספר מרשויות שונות, ויצא לדרך מיזם מעצים, ייחודי, חוויתי של שעת סיפור ארצית המועברת על ידי תלמידים מכיתות ב’-ד’ ברחבי הארץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן