“שקלו שנית את ההנחיות הלא מתאימות והבלתי ישימות”: עיריית נס ציונה בפנייה למנכ”ל משרד הבריאות

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, שלח מכתב בהול למנכ”ל משרד הבריאות ומנכ”ל משרד החינוך בו הוא מבקש לשקול שנית את ההנחיות שלטענתו אינן מתאימות לנוכח מזג האוויר הקיצוני שפוקד את המדינה בימים אלה. “שמירה על בריאות התלמידים מעל הכל, לוקחת בחשבון ומנהלת את כל הסיכונים באשר הם”.

כאמור, בהמשך למתווה החזרה לשגרה שפרסם משרד החינוך ביום ה’ (14.05) עיריית נס ציונה יחד עם מנהלי בתי הספר  מבקשים לשקול שנית את ההנחיות הלא מותאמות והבלתי ישימות בייחוד במזג האוויר הקיצוני הפוקד את המדינה בימים אלה. במכתב הועלו מספר בקשות –

  • אנו מבקשים כי שעות פתיחת בתי הספר יחזרו לשעה 7:30 במקום 7:55, למען מניעת התגודדות מחוץ לשערי בתי הספר.
  • במתווה מצוין כי על הילדים בכיתות ד’ – י”ב לעטות מסכות לאורך היום כולל בשיעורים. עטיית מסיכות לאורך כל היום אינה הנחייה ישימה עבור הילדים והן עבור המנהלים האמורים לאכוף זאת. הימים הקרובים, ימי שרב הם, הנחייה זו עלולה לגרום נזק וסבל מהתועלת בכך.
  • הקפדה על מרחק של 2 מטרים בין תלמיד לתלמיד, בוודאי שאינה יכולה להתקיים בכיתות של 30 תלמידים ומעלה, לא בזמן השיעור ולא בזמן ההפסקות והארוחות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן