שרים בסוכות 2018: כ-5000 איש בגן המייסדים בהופעתם של יהורם גאון ובני פרידמן


כ-8000 איש נהנו מאירועי ״שרים בסוכות 2018״ בגן המייסדים שניהלה והפיקה החברה העירונית לתרבות נופש וספורט. 

אירועי שרים בסוכות ננעלו השנה באקורד מוצלח במיוחד, עם כ5000 איש בגן המייסדים בערב השני, בהופעתו המרגשת של יהורם גאון, חתן פרס ישראל

גם הערב (חמישי) הגיעו אלפי תושבי רחובות לשמוח במסגרת אירועי “שרים בסוכות 2018” בגן המייסדים
אחרי שכ3000 תושבים שרו אמש עם הזמר יגאל בשן והזמרים רבקה זוהר ולירון לב, הערב הגיעו כ5000 מתושבי רחובות ליהנות ממופעי הערב השני במסגרת “שרים סוכות” של עיריית רחובות שמפיקה ומנהלת החברה העירונית לתרבות נופש וספורט רחובות .
תחילה עלו כוכבי הילדים שלומי וסתם במופע “עולים לירושלים” לכל המשפחה, שמגולל את סיפורם בדרך לירושלים, לכותל. הילדים נהנו ולמדו תוך כדי אודות אתרים שונים בירושלים, גם המבוגרים בקהל נהנו.
הערב הוקדש למוסיקה יהודית וחסידית: בהתאמה, עלו “לחמם” את הבמה מקהלות הילדים “מלאכי שמיים” בניהולו של יוסי מדר ומקהלת פרחי חוויות רחובות” בניצוחו של החזן אבי רקובסקי.

אחריהם עלה להופיע בני פרידמן, כוכב הזמר החסידי החתום על להיטים רבים בארץ ובעולם, ביניהם “יש תקווה”, “טעמו וראו”, “מעלה אני”, “תודה”, “לטובה” ו”עברי אנכי”. הייתה הופעה מקפיצה ומשמחת. לאחר מכן החל המופע המרכזי של הערב: חתן פרס ישראל, הזמר יהורם גאון, מהאמנים האהובים והמוכרים בישראל, עלה לבמה במופע “שלום לך ארץ נהדרת” עם שירים ולהיטים מכל הזמנים.


בטרם האירוע נפגשו איתו ראש העיר רחמים מלול וכן מנכ״ל העירייה, דורון מילברג, מאחורי הקלעים. כמו כן הוא נפגש עם שני תושבים- עופר לנדאו ומלי יוסף, שזכו בתחרות שנערכה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

המופע של גאון החל באיחור קל בשל תקלה טכנית במערכת הסאונד של חברת ההגברה שנשכרה לצורך האירוע. מנחה הערב התנצל על האיחור בפני הקהל, שקיבל את ההודעה על התקלה בהבנה, וזכה כמובן למופע מלא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן