שריפה פרצה במלון באילת לאחר הטענה של סוללה לאופניים: שלושה נפגעים פונו לבי”ח

היום (רביעי), התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז דרום על שריפה במלון “נובה” באילת. צוותי כיבוי וחילוץ שהגיעו למקום הבחינו כי מדובר בסוללה של אופניים חשמליים שעולה באש בקומה השנייה בתוך חדר אחזקה ועשן רב ממלא את הקומה.

אנשי הביטחון של המלון, שקיבלו התראה על פרוץ השריפה מגלאי עשן שהותקן בחדר, החלו בכיבוי ראשוני באמצעות מטפה אבקה. לוחמי האש שהגיעו למקום ביצעו פעולות למניעת התפשטות העשן לאגפים נוספים במלון וניתוב העשן אל מחוץ למבנה עד לאוורור מלא. במקביל בוצעו סריקות מקיפות בקומות המלון לוודא כי אין לכודים או נפגעים כתוצאה מהעשן הסמיך.

במהלך האירוע הועברו לטיפול מד”א שלושה נפגעים מקרב עובדי המלון ששאפו עשן. חוקר דליקות מכבאות והצלה לישראל שהגיע למקום קבע כי השריפה פרצה בסוללה של אופניים חשמליים שהייתה בטעינה ללא השגחה בתוך החדר וכי כתוצאה מהשריפה בסוללה התפשט עשן רב במלון. בזכות גלאי העשן שהתריע על תחילת השריפה נמנע נזק רב לרכוש ולחיי אדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן