שרי “יש עתיד”, אורנה ברביבאי ומאיר כהן, הגיעו לפגישה צפופה עם מ”מ ראש העיר, זהר בלום | כל הפרטים

שבועיים בלבד חלפו מאז הושבעה הממשלה החדשה והשרים של “יש עתיד” החלו את העבודה בשטח. את תחילת דרכם כשרים בעידן ראש הממשלה החדש, נפתלי בנט ושותפו למהפך יאיר לפיד, עושים השרים הבכירים – אורנה ברביבאי ומאיר כהן – דווקא ברחובות.
רבות דובר על הקשר המשמעותי של ראשי יש עתיד עם מ”מ ראש העיר זהר בלום והיום הדבר בא לכדי מימוש כאשר בפגישה שהתקיימה עם שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי שבה השתתף גם ח”מ העיר אבי קינד, סקרו השניים בפני השרה את מגוון העסקים בעיר החל מהקטנים והבינוניים וכלה במפעלים וחברות הייטק בינלאומיות. נקבע כי שרת הכלכלה תגיע לסיור מקצועי נוסף בעיר כדי לעמוד מקרוב על התחומים שבהם היא יכולה לסייע לעיר רחובות.
בהמשך קיימו בלום וקינד פגישה עם שר העבודה והרווחה, מאיר כהן. בשבועות הקרובים יתקיים סיור של השר בעיר עם גורמי מקצוע ממשרד העבודה והרווחה כדי לתת מענה מקצועי יעיל לנושאים הרלוונטיים. האם הפגישות הללו יולידו בסופו של דבר הצהרה של בלום לקראת ריצתו בבחירות הבאות לראשות העיר, בתום עידן רחמים מלול? ימים יגידו, בינתיים בלום, שעבר תקופה אישית מאתגרת, חזר לאיתנו וניכר כי הוא מאושר עם הצלחת המפלגה לה הוא נאמן מזה שנים.
“אני מודה לשותפים לדרך השר מאיר כהן והשרה אורנה ברביבאי שנחושים לרדת מהר לשטח, לעמוד על המצוקות מקרוב, ליזום תכניות חדשות ולעבוד למען האזרחים”, אמר בלום בתום הפגישה. אעשה הכל כדי שתושבי רחובות והצרכים שלהם יקבלו את הייצוג הטוב ביותר במשרדי הממשלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן