news08.net/ads.txt

שרשרת מעשים טובים בקרית גת | בעלי עסקים נרתמו למען נשים מהרווחה: “שווה כל פרוטה שבעולם”

זהו סיפור שמחמם את הלב על מספרה בשם “יובל אליהו מעצב שיער” השוכנת בקרית גת שהחלה לעבוד עם משרד הרווחה, בהן נשים רבות מגיעות מדי חודש להסתפר ולעשות מייקאובר בחייהן ללא עלות. בעקבות המעשה, עסקים רבים הצטרפו ליובל והתגייסו למען אותן נשים.

 

יובל וענת מנהלים מספרה בשדרות לכיש בקרית גת, כאשר ענת אחראית על הקוסמטיקה, ויובל על עיצוב ותספורות. לפני כשנה יובל העלה פוסט לפייסבוק בפנייה לנשים שרוצות להסתפר ללא עלות כחלק ממעשים טובים. כשראה שפניות רבות הציפו את הפוסט, ניגש יובל למשרד הרווחה. “העדפתי לעשות זאת בסתר. כל חודש הרווחה שולחת אליי שתי נשים בחודש, והן מקבלות כל מה שחפץ ליבן”. התגובה של אותן בנות נותנת השראה ליובל ולאשתו להמשיך במעשיהם. “שלא תדע איזה תגובות אנו מקבלים. הן לא מאמינות לרגע, בוכות מהתרגשות ומבחינתי זה שווה כל פרוטה שבעולם”.

בעקבות כך, יובל פנה מיוזמתו לעסקים נוספים בעיר לקחת חלק. “יש רשימה ארוכה שלוקחים חלק, אף אחד לא עשה בעיות. יש את “ליבי קייק”, שמכינה עוגות בימי שישי לנשים, פיצה כמעט חינם, איילה הקוסמטיקאית, זוהר, נומרולוגית שנותנת ייעוץ טלפוני.

מעשים אלו, בהחלט מראים על הצד היפה של הישראלי. לנו נותר לומר – שאפו גדול.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן