news08.net/ads.txt

שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא ביטון ביקרה בנס ציונה ובמזכרת בתיה: “גבי גאון ושמואל בוקסר הם פרטנרים אמיתיים לעשייה ושינוי חברתי, גם בדיור”

רכבת השרים ממשיכה להגיע אל מזכרת בתיה ונס ציונה. במהלך השבוע היה זה תורה של שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא ביטון.

“מצב השיכונים הישנים ביישובים אלו דורש התערבות”, אמרה השרה. “הפער בין השכונות החדשות לוותיקות יוצר בעיות נוספות מעבר לדיור עצמו, ובראשן העמקת הפערים החברתיים בתוך הערים ודורות נוספים שגדלים בעל כורחם לתוך העוני. הפתרונות ברורים – תהליך התחדשות עירונית ושילוב אוכלוסיות חלשות בבנייה החדשה. לפיכך אפעל במסגרת משרד הבינוי והשיכון ובשיתוף הרשויות המקומיות על מנת לזרז ככל הניתן את התוכניות השונות”.

כמו כן, עלה נושא הרחבת הדיור המוגן לקשישים במזכרת בתיה. השרה אמרה על כך: “דאגה לאוכלוסייה הוותיקה היא ערך בעיניי ומשרד הבינוי והשיכון יפעל לקידום הנושא”. במהלך המפגש העניק גאון לשרה תשורה – את ספר מזכרת, ובתום סיורה היא שוחחה עם תלמידים בקריית החינוך “רבין”.

“שמחתי לפגוש את שמואל בוקסר מנס ציונה וגבי גאון ממועצת מזכרת בתיה”, סיכמה שאשא-ביטון, “הם פרטנרים אמיתיים לעשייה ושינוי חברתי, גם בדיור”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן