שרת המשפטים, איילת שקד וחבר המועצה אמיתי כהן נפגשו עם מוריה אשכנזי

חבר מועצת העיר רחובות, אמיתי כהן, יזם וקידם את ביקורה של שרת המשפטים איילת שקד ברחובות. בין היתר נפגשו השניים עם אלמנתו של רס”ר יאיר אשכנזי שנפל בצוק איתן, מוריה.

השניים התרגשו מאוד מהשיחה עם מוריה, אשר סיפרה על בעלה יאיר ועל ההתמודדות שלה ביום יום, על החיים שלפני ואחרי. כמו כן הגיעו לביקור במכינה הקדם צבאית בקריית משה. השרה הגיעה בזמן שיחה של האם השכולה בריינה הילברג (אמו של יוחנן הילברג הי”ד לוחם השייטת) עם תלמידי המכינה לרגל יום הזיכרון. השרה התרגשה מההתפתחות והעשייה של המכינה בשנים האחרונות, בניהולו של רונאל ביבי.

לאחר מכן נפגשה שקד עם ראש העיר, רחמים מלול ועם מנכ״ל העירייה דורון מילברג במרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל. בשיחה שנמשכה ארוכות דנו השרה ויועציה עם ראש העיר, המנכ”ל וחבר המועצה כהן בעניינים המשותפים לעירייה ולמשרד המשפטים, בשיתוף הפעולה ביניהם ובפרויקטים עתידיים לטובת העיר. השרה סיירה במוזיאון בהנחייתו של חנניה קורש והתרשמה מאוד מהתערוכות המוצגות ומהייחוד שלו. יצוין כי הנושא קרוב לליבה כיוון ששקד היא זו אשר הורתה על פתיחת המסמכים של הוועדה שחקרה את נושא חטיפת ילדי תימן.

“שמחתי לבקר ברחובות וללמוד על הגדילה המשמעותית במספר תושבי העיר. לאחר שהייתה לי הזכות לפעול לפתיחת הארכיון על פרשת חטופי תימן, שמחתי לבקר במוזיאון המרשים למורשת יהדות תימן שנמצא בעיר”, אמרה השרה שקד. “התפעמתי מהעוצמה של מוריה אשכנזי המקסימה, אלמנתו של יאיר אשכנזי ז״ל. מילואימניק שנהרג בצוק איתן. יאיר היחיד שנהרג מחבריו ביחידה מרסיס בצוואר, הציל רגע לפני מותו את חבריו, הוריד מהם את התיקים ואמר להם לשכב”.

ראש העיר רחמים מלול: ״פגישת העבודה עם השרה שקד הייתה מועילה ביותר ועניינית, לטובת טיפול בעניינים בוערים ושיתופי פעולה עתידיים שהצגנו בפניה לטובת תושבי רחובות״. חבר המועצה אמיתי כהן מחזיק תיק מורשת ישראל, גרעינים תורניים, קידום מעמד הילד ונוער במצב סיכון: ״אני מודה לשרה איילת שקד על שהקדישה את היום הזה לעיר רחובות. אני בטוח שהשרה תעזור בכל התחומים שהיא מופקדת עליו, ותסייע להנגיש את המשרד לתושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן