news08.net/ads.txt

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ’, בביקור בלוד; יאיר רביבו: “ביקשתי את סיוע השרה בקליטת עולים חדשים”

 שרת התפוצות, חה”כ עומר ינקלביץ’, התארחה היום (שלישי) לביקור עבודה בלוד בהזמנת ראש העיר, יאיר רביבו. הוצגו בפניה את יעדי העיר לוד, לחיזוק הקשר של העיר לוד עם יהדות התפוצות, תוך יצירת שיתופי פעולה עם קהילות יהודיות בעולם בתחומי התיירות, החינוך, קידום והפצת המורשת היהודית, וכן תוך חיבור של בני נוער וצעירים בלוד עם בני נוער וצעירים יהודים בעולם.
רביבו ביקש את סיוע השרה בקליטת עולים חדשים לעיר, בהם קליטת עולים יהודים מצפון אמריקה והדגיש כי יש לתת עדיפות לקליטת עלייה בערים מעורבות, כחלק מחיזוק הזהות היהודית.
בהמשך הביקור, הגיעה השרה למשל”ט העירוני (מרכז שליטה ובקרה) להתמודדות של העיר עם משבר הקורונה, שם התרשמה מהפעילות הממוקדת והיומיומית המתבצעת במקום, בעיקר את ריכוז המאמץ בהוצאת חולים או אנשים שזקוקים לבידוד למלוניות, כחלק מהצעדים לבלימת שרשרת ההדבקה בעיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן