news08.net/ads.txt

שרת התרבות והספורט מירי רגב בביקורה ברחובות: “גאה לחזק את הפריחה בתחומי התרבות והספורט בעיר”

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב וראש העיר רחמים מלול חנכו את הספרייה החדשה בחוויות שווייץ וקיימו סיור מיוחד במרכז למורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

עוד השתתפו בסיור מ”מ ראש העיר, בנצי שרעבי, סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, המנכ”ל דורון מילברג, מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה ומנהלים בכירים. במהלך הסיור, סקרו ראש העיר רחמים מלול ומנהל המרכז, חנניה קורש, בפני השרה את התערוכות, האמנים, הפעילויות והמיצגים המוצבים במרכז ועל הסיפורים המיוחדים שעומדים מאחורי כל אחד מהם. השרה התרשמה מאד מהעשייה במרכז, מהייחודיות שלו ומהפריטים הנדירים שמוצגים בו.

ראש העיר הציג בפני השרה את החזון שעמד מאחורי הקמת המרכז הייחודי דווקא בשכונת “שעריים”, שכונת התימנים הראשונה במושבות ארץ ישראל וציין כי “המרכז מהווה עוגן תרבותי עבור כלל אזרחי ישראל מכל העדות ומכל הקהילות”. לאחר הביקור, המשיכו המשתתפים לטקס חנוכת הספרייה החדשה במתנ”ס ‘חוויות’ שווייץ בשכונת רחובות החדשה. ראש העיר והשרה גזרו את הסרט בטקס חגיגי כשלאחריו התקיימה מחווה לתלמידת כיתה ו’ בבית ‘בן צבי’, סיון גולדשטיין, כאשר שישה ספרים פרי עטה נמסרו לשרה. בסיומו של הסיור התקיימה שיחת עבודה וסיכום במשרדי מתנ”ס שכונת רחובות החדשה.

“אני מודה לשרה על הביקור והסיור וכן על הסיוע שהיא מושיטה לעירייה באירועי תרבות ובבניית מתקני ספורט”, אמר מלול. “העלינו בפני השרה את בקשותינו לשנים הקרובות ונקווה כי היא תעשה הכל כדי להיענות להן לטובת העיר ותושביה”.

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב: “העיר רחובות משתבחת בשנים האחרונות בפעילויות תרבות וספורט מגוונות ובקנה מידה ארצי. משרד התרבות והספורט בראשותי גאה לחזק את הפריחה בתחומי התרבות והספורט בעיר רחובות, תוך הקצאת משאבים גדולה יותר באופן משמעותי מבעבר. כל זאת הושג בעקבות התיקונים שהכלתי בשנתיים האחרונות שאפשרו להנהגת העיר רחובות בהובלתו של ראש העיר, רחמים מלול, ליזום אירועי תרבות וספורט משובחים מתחת לבית. שיתוף הפעולה בין משרד התרבות והספורט ועיריית רחובות הוא שמביא את הבשורות וימשיך לעשות כן בעתיד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן