שר החינוך נפתלי בנט בביקורו בעיר: ״במערכת החינוך ברחובות יש גם מצוינות וגם דאגה לחלשים״

שר החינוך נפתלי בנט ופמלייתו ביקרו היום (שלישי) בלשכתו של ראש העיר רחמים מלול במהלכה הציג מלול את מערכת החינוך בעיר והישגיה לצד סוגיות שונות הפתוחות ועומדות לדיון.

במהלך הביקור הוקירו את משלחת המחוננים של רחובות על הזכייה במקום השני בעולם בתחרות בארה”ב. שר החינוך בחן את ידיעותיהם באנגלית ופצח עימם בשיחה קולחת באנגלית והופתע לשמוע כי אין להם כל רקע קודם וכי המבטא והשליטה שלהם באנגלית הינם תוצר של למידה עצמית.

ראש העיר רחמים מלול אמר כי “שר החינוך ח”כ נפתלי בנט מחולל מהפיכות במשרד החינוך – אנחנו כבר רואים את התוצאות בבגרות במתמטיקה ואנגלית. אנו גאים להציג כאן את מערכת החינוך ברחובות. לא בכדי יש לה מוניטין מעולה ועל פי הבדיקות שערכנו, בקרב האוכלוסייה שנוהרת לכאן – באים לכאן בעיקר בשל מערכת החינוך שלנו”.

שר החינוך ציין לשבח את אחוז הזכאות הגבוה לבגרות ואת הגידול באחוזי הזכאות בבגרות באנגלית ומתמטיקה וציין כי ״ברחובות יש גם מצוינות וגם דאגה לחלשים״. בסיום הפגישה אמר: ״אני מתרשם מהחזון ומהביצוע בעיר רחובות וזה בא לידי ביטוי במדדים המספריים של הזכאות לבגרות”.

לשר החינוך הצטרפו תמיר בן משה סמנכ”ל הפיתוח במשרד החינוך ונציגי המחוז ואילו לראש העיר הצטרפו המנכ”ל דורון מילברג סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, עו”ד מתן דיל, המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון רשת חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’, מ”מ ראש העיר בנצי שרעבי, חבר המועצה ומחזיק תיק מורשת ישראל אמיתי כהן, מנהלת אגף החינוך סמדר קרפובסקי ומנהלי המחלקות הרלוונטיים.

כמו כן הוענקו תעודות הוקרה לבתי הספר סמילנסקי ואמית המר על זכייתם בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך. כזכור, בית הספר אמית המר מועמד גם לפרס החינוך הארצי ולכך התייחס ראש העיר כשאמר: ״התדמית של בית הספר אמית המר הייתה בשפל. לאחר מספר שנים בניהולם של רפי מיימון ומיכל פלג הפך בית הספר להיות אטרקטיבי ובעל הישגים מצוינים. אני רוצה להאמין שהם יזכו גם בפרס הארצי״. מיכל פלג, מנהלת באמית המר סיכמה: ״זו דוגמא כיצד שיתוף פעולה של הרשת ומשרד החינוך עם הרשות מביאים למצוינות בבית הספר ולביקוש גבוה״.

(צילומים באדיבות עיריית רחובות, עודד קרני)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן