news08.net/ads.txt

שר החינוך, רפי פרץ, ביקר במכינה קדם צבאית “ארז לוד”: “לפני שאני שר חינוך אני מכיניסט”

שר החינוך הרב רפי פרץ ביקר במכינה הקדם צבאית “ארז לוד” המשותפת לתנועת “אחריי!” ולסוכנות היהודית. במסגרת ביקורו של השר פרץ, יחד עם מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בלוד יוסי הרוש, העביר השר שיעור ושיחה בנושא מנהיגות וניהל שיחה פתוחה עם החניכים על פעילותם בעיר, ועל שאיפותיהם לעתיד, עבור עצמם ועבור המדינה.

“אני תמיד שמח לשוחח עם תלמידי מכינות, אחרי הכל – לפני שאני שר חינוך אני מכיניסט”, פתח בבדיחות שר החינוך את דבריו. בהמשך, התייחס השר לשאלות אישיות ומורכבות שעלו מתלמידי המכינה, לגבי עתידם, היחס ללהט”ב, יחס החברה בישראל ליוצאי אתיופיה ועוד. ראש מכינת “ארז לוד” יוגב אברהם: “אני גאה במכיניסטים שלנו ששאלו את אשר על לבם, מתוך כבוד והערכה המלווים באסרטיביות של חיפוש האמת. אנו מודים לשר החינוך הרב פרץ על הביקור, הרצון לשמוע ולהשמיע ובעיקר על הבעת הנכונות לפתור את הקשיים הכבירים מולם ניצבות המכינות החצי שנתיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן