שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס: “להחזיר את הפעילות של המסגרות לגיל הרך”

שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס בפנייה לראש הממשלה, ראש המל״ל ושר הבריאות: ״המלצתנו היא להחזיר את הפעילות של המסגרות לגיל הרך (עד גיל 3) למען ההורים העובדים״.

 

בהמשך לישיבת ההיערכות ליציאה ממשבר נגיף הקורונה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון, השר אקוניס העביר היום (יום א׳) את המלצות משרדו לגבי החזרת הפעילות במעונות היום לגיל הרך. בהוראת משרד הבריאות, כלל המעונות והמשפחתונים נסגרו לפני כחודש ימים, וכעת עם חזרתו של המשק לפעילות חלקית, משרד העבודה והרווחה ממליץ על חזרת המעונות לפעילות לפי המודל הבא: משפחתונים- שהינם מסגרות לעד 5 ילדים- יוחזרו לפעילות מלאה. מעונות היום- בשגרה ישנם כ- 78 פעוטות במעון המחולקים ל- 3 קבוצות, יוחזרו לפעילות במתכונת מצומצמת בשיטת הרוטציה, בדומה למתכונת שתונהג בגנים ובבתי הספר.מצוותי הטיפול- מעל גיל 65 לא יחזרו לעבודה בשלב הזה ולתגבר את המעונות במידת הצורך בסיוע שירות התעסוקה. נדגיש כי המודל המוצע, מאזן בין החזרת המערכת לשגרה וסיוע להורים העובדים, לבין שמירה על שלומם, בטיחותם והתפתחותן התקינה של הפעוטות וכן לשמירה על בריאותו של הצוות המטפל.

קרדיט צילום: פייסבוק פרטי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן