news08.net/ads.txt

שר התיירות, יריב לוין: “גדרה הוא אחד המקומות המבוקשים ביותר בארץ – בזכות יואל גמליאל”

 

באווירה חגיגית ומיוחדת בתמיכתם של שרים, חברי סיעות שונות ומאות תושבים קיים ראש מועצת גדרה יואל גמליאל את טקס הרמת הכוסית לרגל השנה החדשה במתחם 1884 ב”הבילויים”.

למעלה מ-300 איש השתתפו באירוע בהם גם שר התיירות יריב לוין, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל והקולגות שלום אזרד, עו”ד קותי תנעמי וסגן ראש המועצה ציון ידעי. השר לוין אמר: “כיום גדרה הוא אחד המקומות המבוקשים ביותר בארץ וזה לא קרה סתם אלא בגלל שיואל הצליח לקחת מועצה שהיו לה קשיים אדירים, לאט לאט, בסבלנות ובצניעות, בלי לעשות הרבה רעש, בעבודה יסודית ואמיתית. ביחד עם הצוות המצוין שעובד איתו הצליח להפוך את היישוב הזה ליישוב מוביל בכל תחום שלא תסתכלו עליו – מהחינוך עם הישגים מדהימים דרך איך שהיישוב נראה מבחינת החזות שלו, המשך בחיבור שלו לנתיבי תחבורה והרשימה ארוכה. היכולת שלו וההערכה שרוכשים לו במסדרונות הממשלה, גם השרים וגם הפקידות הבכירה, סייעו לו להביא לכאן את המשאבים שאיפשרו לייצר את המהפך האדיר הזה.

“כשיואל בא אליי עם החזון שלו לתיירות ליישוב שאף פעם לא היה על מפת התיירות ואף פעם לא התייחסו אליו במשרד התיירות כאל מקום שיש טעם להשקיע בו בתחום הזה”, אמר לוין, “אבל כשאתה רואה מה שנעשה כאן אתה יודע שכל שקל שתשים תהיה לו תוצאה”. על רחוב הבילויים המשודרג אמר: “המטרה להפוך את המקום לחי, שיציג את העבר המדהים וכמו שהוא היה אין לי ספק שזו תהיה אטרקציה אדירה שתביא לכאן תיירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן