news08.net/ads.txt

שר התקשורת פתח את שנה”ל בבית הספר המשלב קשת במזכרת בתיה: “כך נראית חברת מופת”

מרגש היה הבוקר (חמישי) בבית הספר המשלב “קשת” במזכרת בתיה. גבי גאון ראש המועצה אירח את השר יועז הנדל ששמע את דברי גאון: “במזכרת בתיה אנחנו יוצאים עם אמירה מאוד יומרנית”, אמר ראש המועצה, “אנחנו רוצים שהחברה הישראלית תהיה כמו בית הספר הזה – שיש בה שילוב מלכד של בנות ובנים, דתיים חילונים, ילדים רגילים וילדים עם צרכים מיוחדים – הדבר הזה הוא חלום שלי ואני בטוח של כל הרבים שעומדים פה”.

שר התקשורת יועז הנדל כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “ביקרתי היום בבית ספר קשת במזכרת בתיה, עש אורי אורבך. אני חסיד גדול של זרם החינוך המשלב דתיים וחילונים. ילדיי מתחנכים כך ובעיני כל עם ישראל אמור לקבל את ההזדמנות להתחבר. אני מאמין בבניית גשרים. במזכרת בתיה הדתיים מתפללים והחילונים לומדים על טקסטים יהודים ובכיתה יש ילדים בעלי מוגבלויות. כך נראית חברת מופת. זה מתחיל תמיד בקטן, תמיד אצל הילדים ומשם המסר למדינה כולה. בכל הסכם קואליציוני אדרוש הכרה בזרם המשלב במשרד החינוך. ההתנגדות הנוכחית במשרד החינוך להקמת הזרם המשלב היא קוצר רואי ומחסור בהבנת חשיבות החיבור בעם ישראל. הרוח הציונית תדרוש ותציב זאת כתנאי”.


טרם פתיחת שנת הלימודים אמר גאון: “נרגש יחד איתכם לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ג במיוחד לאחר שנתיים מאתגרות. כיתה אחר כיתה, גן אחר גן – מנקים, מסדרים ומארגנים במסגרת ההכנות האחרונות לקראת הפתיחה.כל שנה זה מרגש מחדש – כי החינוך הוא הדבר היקר ביותר עבורנו! בשנת הלימודים תשפ”ג ילמדו כ-4,663 תלמידים ותלמידות במזכרת בתיה: 786 ילדים ב-31 גנים, 2,103 תלמידים ב-5 בתי הספר היסודיים, ו- 1,774 תלמידים בשני מוסדות העל-יסודיים שלנו. תודה גדולה לעובדי המועצה, לצוותים החינוכיים ולכל השותפים במלאכת הקודש – אשר עמלו בנמרצות לקראת שנת הלימודים החדשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן