news08.net/ads.txt

שתפו!!! הודעה חשובה מלוחמי האש באילת

לאחרונה נתקלים לוחמי האש מתחנת כבאות והצלה אילת במספר מקרים שבהם אנשים נמנעים מלדווח לשירותי הכבאות אודות אירועי חירום, בטענה כי הם לא מעוניינים לשלם בעבור השירות. במקרים רבים מדובר באירועים בעלי פוטנציאל נזק משמעותי לרכוש ולחיי אדם ואי הדיווח עולה לכדי סכנת חיים ממשית.

במהלך השבת הוזעקו לוחמי האש של תחנת אילת לדיווח על עשן בחדר מדרגות בבניין בעיר. בהגעת הלוחמים למקום הם זיהו ריח של שריפה והחלו בסריקות ותחקור הדיירים, נמצא כי בדירה מסויימת התלקח סיר בישול ובעלת הדירה ניסתה להשתלט לבד על השריפה. ללוחמים מסרה הדיירת כי היא לא מסוגלת לשלם בעבור שירותי כיבוי ולכן היא לא הודיעה על השריפה.

מכבאות והצלה אילת נמסר: אנו מבקשים להזכיר כי אין חיוב בעבור שירותי חירום שניתנים על ידי לוחמי האש, בכל מקרה של שריפה או חילוץ, השירות ניתן ללא תשלום כלל! במקרה שקרה אתמול האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא נזק לרכוש, אך לצערנו ישנם מספר רב מקרים שבהם החשש מהזמנת שירותי הכבאות גובה נזק רב לרכוש ולחיי אדם. בזמן שריפה כל שנייה קובעת, בכל מקרה חירום התקשרו 102 אל לוחמי האש ודווחו לנו על מנת שנוכל לתת את המענה המהיר והיעיל ביותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן