news08.net/ads.txt

שת”פ של רועי שרעבי וזוהר בלום הוביל להקמת מסלול למחליקי הרולרבליידס

השת”פים בין חברי המועצה בתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול ממשיכים לשאת פרי והפעם מדובר בשיתוף פעולה מוצלח של ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום עם מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי – שממשיך לתרום להתקדמות תחום הספורט בעיר.

במהלך החודשים האחרונים, שופצו ברחבי העיר מתקני ספורט רבים, על מנת לאפשר לתושבי העיר ליהנות מפעילות ספורטיבית במתקנים חדישים יותר, במסגרות החינוכיות וברחבי העיר בכלל. אחד הפרויקטים הוא שיפוץ מסלול הריצה בבית הספר דה שליט, שהחל עקב יוזמה משותפת של זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך ורועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט אשר נועדה לסייע ולתמוך בענף Speed Skating, הצובר תאוצה ברחבי העיר. זהו ענף תחרותי בהחלקה מהירה על רולרבליידס ועד כה, מחליקים תושבי העיר, היו צריכים להגיע עד תל אביב על מנת למצוא מסלול מתאים לאימון.

קחו למשל את שיר עלימה, בת ה-16, שבשנה שעברה ייצגה את העיר ואת ישראל באליפות העולם בברצלונה והגיעה להישגים מרשימים. אגב, גם השנה הייתה אמורה לצאת לייצג את העיר והמדינה אך בשל הקורונה, התחרות בוטלה. למרות זאת, ממשיכים האימונים להתקיים, על מנת להגיע מוכנים יותר לתחרויות לכשתתקיימנה.

חבר המועצה, רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “אני מודה לאיל שהפנה את תשומת ליבנו לצורך של ענף ההחלקה במסלול משופר לאימונים. כעת, במקום לצאת מחוץ לעיר יהיה מסלול ראוי לאימונים ואנו נחזיק אצבעות לשיר עלימה וליתר המחליקים, להשתפר, להתמקצע, להצליח ולא פחות חשוב, ליהנות מהדרך תרתי משמע. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולזוהר בלום על שיתוף הפעולה והסיוע בקידום השיפוץ”.

לדברי זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך: “במסגרת חינוך ילדינו, חשוב לנו לחנך אותם לחיים ספורטיביים בשל החשיבות הרבה לתרומה לחיים בריאים. אני שמח ששיפוץ המסלול משדרג את חווית הספורט הן עבור תלמידי בית הספר בחינוך הפורמלי והן בקרב המחליקים שמלמדים אותנו מהי התמדה ספורטיבית, נחישות והשקעה”.

זהר בלום

איל קרפל, מנהל מועדון “ספיד סקייטינג” ברחובות ורכז הענף באיגוד אמר כי “קהילת מחליקי הרולרבליידס ברחובות מתרגשת מאוד מהשיפוץ, שכן היא תהווה לנו מקום לאימוני החלקה. לשיר בניתי תוכנית אינטנסיבית מאוד וזה אכן לא היה ריאלי שתצא להתאמן מחוץ לעיר. אני מודה על שיפוץ המסלול שיאפשר לקהילת המחליקים להתאמן ואט אט להתרחב, כאשר השאיפה שלנו כמובן היא לקטוף בבוא העת מדליות ולייצג את העיר כראוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן