news08.net/ads.txt

תאגיד מי לוד ערוך בהצלחה לאספקת מים בשעת חירום

 

לאחרונה קיים תאגיד המים ‘מי לוד’ בשיתוף עם עיריית לוד, תרגיל המדמה התמודדות עם משבר מים כתוצאה ממצב חירום, הכולל גם הפסקות חשמל ממושכות, זאת כחלק ממחזוריות האימון והתרגול שהוגדרו לתאגיד ע”י הרשות הממשלתית למים וביוב. התרגיל כלל תרגולי מנהלים והדמיות של מקרי חירום, כחלק ממספר תרגילי חירום אשר התאגיד מבצע בשנה, בכדי לשפר וליעל את תהליכי עבודת המטה של התאגיד והעירייה בלוח זמנים קצר ובאיכות המתבקשת. לקראת התרגיל בוצעה סדרה של הדרכות מקדימות, בשיתוף פעולה עם מנהלים מעיריית לוד.

בימים אלה קיבל התאגיד את חוות הדעת על עמידתו ביעדי התרגול, אשר קבעה כי התאגיד עמד בהצלחה בכל היעדים, כולל בניהול ממשק מול הרשות, כשירות שיקום ותחזוקה, הצגת תכניות מלאות בכל התחומים כגון סייבר, הנדסה, שאיבות ועוד. “בכלל הנושאים והתחומים הצגתם היערכות ומוכנות ברמות הגבוהות ביותר”, סיכמה חוות הדעת.

מנכ”לית התאגיד – עו”ד פזית נויברגר: “ההצלחה בתרגיל הינה פועל יוצא של חזון התאגיד, אשר חרט על דיגלו להעניק לתושבי לוד את השירות הטוב ביותר, בשגרה ובחירום כאחד. אנו חיים במקום ובתקופה המחייבים אותנו להיות עם היד על הדופק תמיד, לייחל ולכוון לטוב ביותר בשגרה אבל גם להיות מוכנים לכל תרחיש בחירום. לשמחתי בתרגיל הזה הוכיחו תאגיד מי לוד ועובדיו המסורים כי הם עומדים בשני היעדים הללו. אנו נמשיך ונספק לתושבי העיר לוד את השירות הטוב המיטבי והאיכותי ביותר, בכל תרחיש”.

עו”ד נויברגר ביקשה להודות לעובדי התאגיד המסורים ולמנהלת חירום וביטחון מים בתאגיד ‘מי לוד’ – איילת אוחנה, שתחום המוכנות לשעת חירום של התאגיד לנגד עיניה תמיד ללא פשרות.

עוד ציינה עו”ד נויברגר את שיתוף הפעולה החשוב של התאגיד עם עיריית לוד, אשר מוכיח את עצמו לאורך השנים. “עיריית לוד היא שותפה אמיתית לדרכנו ורואה עמנו עין בעין את המטרה להעניק לתושבים את כל מה שניתן כדי לספק להם איכות חיים מיטבית בכל עת. אני מברכת ומודה להם על שיתוף הפעולה, שממנו יוצאים כל תושבי לוד נשכרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן