news08.net/ads.txt

תאווה לעיניים! חובבי בשר? מצאנו לכם את המקום המושלם באילת

על מסעדת טעם העמק, אחת המסעדות הגריל הטובות באילת, סיפרנו לכם לפני כחודש, כשנפתחה וחרתה על דגלה את החזון להביא את הטעם הייחודי של הבשר. המסעדה מנוהלת על ידי לירז דהן ואלי, שהביאו את הידע והניסיון הקולינרי הישר לצלחת שלנו. בהתאם לקונספט, עיקר המנות במקום הן מנות בשריות, הכוללות: סטייקים, פילה בקר, סינטה ועוד.

לירז דהן, בעלת המסעדה חיכתה לכניסה שלנו עם חיוך רחב. לירז, עמדה בקשיים גדולים לאחר, שלקחה את ניהול המסעדה אי שם בחודש מרץ בפרוץ מגיפת הקורונה. היא לא חששה והצליחה להעמיד מסעדת גריל שהמתחרים בעיר התיירותית יצטרכו לפזול את עיניהם.

טעם העמק נחשבת למסעדה אותנטית שניכרת בה ההקפדה על איכות הבשרים, אבל לא רק האוכל מקבל ציון לשבח אלא גם האווירה, הניקיון והשירות האדיב שלא נתנו לאף לקוח לחכות. רשת המסעדות “טעם העמק” (סניפים קיימים בנתיבות ואשקלון) מנוהלת בצורה מצויינת על ידי לירז דהן ואלי, שמבינים באופן מובהק כי הקהל חוזר לא רק בגלל השפע והטעם אלא גם בגלל היחס האישי לכל לקוח ו.. הפינוקים…(כל מילה מיותרת).

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן