news08.net/ads.txt

תאונה קטלנית באשדוד: ילד בן 10 נהרג, הנהג – מיבנה

תאונה קטלנית התרחשה אמש בעיר אשדוד בה נהרג ילד כבן 10 מאוטובוס ציבורי.

מחקירה ראשונית של הזירה, עלה החשד שנהג האוטובוס שיצא ממתחם התחנה המרכזית, פגע במנוח בזמן שהוא ככל הנראה נמצא על מעבר החצייה, ופוצע אותו באורח אנוש. לאחר פינויו לבית החולים אסותא באשדוד, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, והודעה נמסרה למשפחתו.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה עיכבו בזירה את הנהג בן ה-48, תושב יבנה, החשוד בדריסה לחקירה, שבסיומה הוחלט לעצור אותו, ולהביאו הבוקר בפני בית משפט השלום באשקלון, ולבקש את הארכת מעצרו.

●●

מד”א: בשעה 18:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על 2 ילדים שנפגעו מאוטובוס בשדרות מנחם בגין באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא אשדוד ילד בן 8 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וילד בן 11 במצב קל עם חבלה בגפיים.

פראמדיקית מד”א אושרית חדד וחובש רפואת חירום במד”א נאור אזרזר סיפרו: “אחד מהילדים שכב על הכביש במרחק רב מהאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והילד השני התהלך במקום. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל פעולות החייאה ועצירת דימומים לילד שהיה מחוסר הכרה ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי. הילד השני שנפגע באורח קל היה בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני בשטח הוא פונה באמבולנס מד”א לבית החולים כשמצבו יציב”.

איחוד הצלה: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי וביצעו החייאה על ילד הולך רגל שנפצע אנוש ברחוב הגדוד העברי באשדוד.

יצחק רוטנר חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: “מדובר בשני ילדים הולכי רגל שנפגעו מאוטובוס. אחד הילדים איבד את ההכרה וביצענו בו פעולות החייאה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. ילד נוסף נפצע קל ופונה אף הוא לבית החולים אסותא”.

צילום: איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן