news08.net/ads.txt

תאונה קטלנית בכביש עוקף קרית מלאכי-באר טוביה (מכיוון עזריקם)

כביש 3703 (באר טוביה): במוקד 102 התקבלו קריאות רבות על תאונת דרכים קשה בכביש העוקף את קרית מלאכי באר טוביה. צוותי כיבוי והצלה רבים מתחנות אשדוד וקרית מלאכי הוזנקו למקום האירוע. לוחמי האש שהגיעו למקום החלו לבצע הערכת מצב, במקום נמצאת משאית הפוכה על מספר כלי רכב כאשר זוהו בשלב זה 4 לכודים שזקוקים לחילוץ. לוחמי האש מתחילים בשלב זה בפעולות חילוץ מורכבות בכדי לחלץ את הלכודים ובעזרת כלים הידראוליים כבדים. כמו כן למקום הוזנק מנוף לסיוע בהרמת המשאית מאחד מכלי הרכב.

ממד”א נמסר בשעה 15:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין משאית למספר כלי רכב במושב במועצה אזורית באר טוביה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על כ-7 פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם 3 מחוסרי הכרה.

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי מסר: “מדובר בתאונה עם מעורבות ששה כלי רכב ומשאית שהתהפכה. למרבה הצער נקבע מותם של שני גברים ואשה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקנו בזירה סיוע למספר נפגעים נוספים במצבים שונים. כוחות הכיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים”.

ממשטרת ישראל נמסר: “במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד בכביש 3703 בין המושבים עזריקם לבאר טוביה בה משאית התהפכה ובפגעה במספר כלי רכב. עפ”י גורמי רפואה במקום פצועים בדרגות שונות. כוח משטרה במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן