תאונה קטלנית בנגב

6 אנשים נפצעו ותינוק בן 10 חודשים נהרג במקום. אימו: “מחזירים את המתנה הזו לקב״ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש, ולהודות”

בתאונה חזיתית שהתרחשה במהלך יום העצמאות בין שני רכבים בכביש 40 דרומית לצומת הנגב נהרג תינוק בן עשרה חודשים, מעיין דומנוביץ’.

בתאונה נפצעו אב המשפחה והבן הבכור בן ה-7 המוגדרים במצב אנוש. נוסף אליהם נפצעה אם המשפחה ועוד שני ילדים שמוגדרים במצב בינוני.

נהגת הרכב השני בשנות ה30 לחייה, נפצעה במצב קשה. מיד לאחר התאונה פונו כל הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע ע”י כוחות מד”א.

פראמדיק מד”א, רפאל בנימינוב וחובש בכיר במד”א, איברהים אלאעסם סיפרו: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. שלושה פצועים מבוגרים היו לכודים וארבעה ילדים היו מחוץ לרכבים. יחד עם כוח רפואה צבאי ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בטיפול הרפואי. תינוק כבן שנה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות בשטח רופא צבאי קבע את מותו”.

איילה דומונוביץ’ אימו של הפעוט שנהרג סיפרה: ״היינו בדרך לטיול עם הילדים בעין עבדת ולאחר מכן לעל האש משפחתי ברתמים ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו. זכינו בילד מופלא, ומתוק, בן עשרה חודשים שהביא לנו כל כך הרבה אור. מלא שמחה וחיוכים. היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב״ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש, ולהודות”.

◼️ לקבוצת החדשות בדימונה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן