תאונת דרכים קטלנית בכביש 334

דיווח ראשוני על תאונה קטלנית בכביש 334, ככל שיהיו עדכונים נוספים – נעדכן את הידיעה

בכביש 334, סמוך לקיבוץ דורות התרחשה תאונת דרכים קטלנית עם לכודים.

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית.

לוחמי אש מתחנת שדרות שהגיבו לאירוע והגיעו למקום דיווחו לאחר הערכת מצב מהירה כי מדובר בתאונה בין שני רכבים וישנם שלושה פצועים במקום מתוכם לכוד ברכב.

מצב המעורבים בתאונה: הרוג אחד ושני פצועים באורח קשה.

לוחמי האש פעלו לחילוץ מהיר של הלכוד בעזרת כלי חילוץ מיוחדים ולאחר מספר דקות הלכוד חולץ מהרכב והועבר לטיפול רפואי.

מפקד המשמרת רשף טל גולדשטיין מוסר מהזירה: “מדובר בתאונה בין שני רכבים שאחד הרכבים היה הפוך ובו היה הלכוד שחולץ. הפצועים מועברים לטיפול רפואי עם מסוק שכרגע נחת סמוך לזירת התאונה, מדובר בכביש בו ישנם תאונות רבות שלצערנו מסתיימות בתוצאות טראגיות”.

לפי מד”א –

בשעה 18:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין 3 כלי כלי רכב בכביש 334 סמוך לדורות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 3 פצועים בהם 1 קשה מחוסר הכרה.

ממשטרת ישראל נמסר – 

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים בין 2 רכבים, בכביש 334 סמוך לדורות, שכתוצאה ממנה נקבע מותו של אדם. 2 פצועים קשה נוספים פונו לקבלת טיפול רפואי.

נהוראי דרשן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות וסגנו ערן יצחק כהן מדווחים מהזירה: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד הנהגים נהרג במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לשני נפגעים באורח בינוני עד קשה שפונו במסוק לבית החולים”.

◼️ לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן