news08.net/ads.txt

תאונת עבודה קטלנית ב-ראם/מסמיה; קפלן: הרופאים בחדר ההלם נאלצו לקבוע את מותו”

כוחות משטרה הוזעקו בשעה האחרונה למפעל באזור התעשייה ראם \ מסמיה, לאחר שהתקבל דיווח אודות פועל שככל הנראה נפגע ממלגזה ופונה לבית החולים קפלן במצב קשה מאוד, ולפני זמן קצר נקבע מותו בבית החולים. חוקרי המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור הנסיבות, דיווח הועבר למשרד העבודה.

ממד”א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על מלגזה שהתהפכה במפעל בצומת ראם מסמיה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח קפלן פועל בן 18 במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית.

פראמדיק מד”א הנרי זערור סיפר: “הובילו אותנו אל פועל ששכב בתוך המפעל כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהתהפך עם מלגזה ונלכד תחתיה. לאחר שהפועלים במקום חילצו אותו, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, קיבועים, מתן תרופות וסיוע נשימתי, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשהוא במצב קשה ולא יציב”.

מבית החולים קפלן נמסר: פועל כבן 19 הובהל לחדר הטראומה במרכז הרפואי קפלן מקרית מלאכי, לאחר שנפלה מלגזה על ראשו. הוא הגיע עם פציעת ראש קשה, והרופאים בחדר ההלם נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן