תא״ל במיל׳ אמל אסעד, דרוזי-ישראלי, ממובילי מחאת חוק הלאום בעצרת של קהילת ניר עוז בכרמי גת:
״ממשלת ישראל – איפה הייתם? איפה אתם עכשיו? אתם האחראיים הבלעדיים לגורלם של אחינו. אתם הפקרתם אותם ואתם ממשיכים להפקיר. חיילים, ואזרחים, החלטתם שחייהם לא שווים את המחיר. במקום להחזירם בחיים, שלחתם את הצבא למבצע שכל תכליתו, להשאיר את הקואליציה בחיים. ממשלה שכשלה בהגנה על אזרחיה מחויבת לעשות הכל כדי להחזירם הביתה.
כי, חטופים לפני הכל״.
״ואתם, חברי הכנסת, חברי הקבינט, והשרים האילמים. מי מכם שהיו פעם לוחמים, מפקדים וגם אחים – בפעם האחרונה אני קורא לכם אחיי. זהו צו השעה! אני קורא לכם קומו והצילו את עצמכם ואת שמכם מדפי ההיסטוריה בה תיזכרו לדיראון עולמים. וגם אם תפטרו את כל שומרי הסף כולם לא תוכלו לפטר ולהשתיק את העם
ה 7.10 וכל הימים והחודשים שבאו אחריו ירדפו אתכם עד סוף חייכם.כי אין מחילה ואין סליחה על הפקרת אחים. תחזירו אותם הביתה, עכשיו! ובכל מחיר! כי, חטופים לפני הכל״.
◼️ הצטרפו לחדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








