news08.net/ads.txt

תבע את מעסיקתו על סך של 30,000 ש”ח ויסתפק ב-2,500 ש”ח. עו”ד לסרי שייצג את הנתבעת: “שמח על התוצאה הסופית”

אופיר לסרי יחצ

עובד הנדסה מאזור הדרום הגיש נגד מעסיקתו כתב תביעה בבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בגין זכויות שלטענתו לא שולמו לו, בין היתר- פיצוי פיטורין, אי מתן הודעה לעובד, דמי הודעה מוקדמת, חופשה שנתית, פיצוי פיטורים שלא כדין, דמי חגים, שעות נוספות וכו’. על כל אלה הגיש התובע כתב תביעה על סך של: 30,000 ש”ח. במסגרת טענותיו טען העובד טען כי הוא פוטר שלא כדין ע”י המעסיקה ללא עריכת שימוע כדין, ללא הודעה מוקדמת, ובהתאמה תבע זכויות שונות לרבות פיצוי פיטורין מוגדלים וזכויות סוציאליות שונות.

אופיר לסרי יחצ
עו”ד אופיר לסרי

הנתבעת שהייתה מיוצגת ע”י עו”ד אופיר לסרי הגישה כתב הגנה מפורט ומנומק במסגרתו סתרה את טענות התובע אחת לאחת, הוכיחה בכתובים כי לעובד נערך שימוע מסודר וכדין, ניתנה לו הודעה מוקדמת בכתב, שעות נוספות שולמו ככל שהוא ביצע, וביחס לשאר הזכויות חלקם אינו זכאי להם וחלקם שולמו לו בתלושי בשכר. לאחר דין ודברים בין הצדדים הם להסכמה לפיה הנתבעת תשלם לתובע סך של 2,500 ש”ח בגין הפרשי שכר שאף הם היו במחלוקת – ותיק זה בא על סיומו.

לדברי עו”ד אופיר לסרי: “למרות היקפו הקטן של התיק, עדיין חשוב לשים לב לפערים בין כתב התביעה שמוגש לבית הדין לבין התוצאה הסופית שלרוב איננה עוברת את מחסום 10%, מה שמביא למסקנה כי תביעות מן הסוג הזה הן תביעות מומצאות ככלי לניפוח סכום התביעה, ואני שמח על התוצאה הסופית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן