news08.net/ads.txt

תדהמה בלוד: אלברט סיוון יו”ר פ.ש.ר ומנכ”ל עיריית לוד בעבר הלך לעולמו

 

העיר לוד נפרדה בתחילת השבוע מקצין וג’נטלמן, אלברט סיוון ז”ל, שהותיר את כולם המומים, כואבים, ולא מאמינים.  קצין וג’נטלמן משום שהוא החל בעבודתו הציבורית לאחר 25 שנות שירות בצה”ל, כסגן אלוף במילואים, ושימש כמנכ”ל עיריית לוד במשך כ-15 שנים בתקופת ראש העיר המנוח, מקסים לוי ז”ל. הוא היה איש שידע לרתום את כולם, לחלק מטלות ולדאוג שהכל יתבצע כסדרו, כמו בצבא.

את כל תפקידיו עשה במסירות, במקצועיות ובנחישות, ידע לרתום את כל הסובבים אותו למען המטרה,  ברגישות רבה, איש שכולם למדו להעריך, שפיו ולבו שווים, עם נשמה ענקית ואהבת האדם. בכל תפקידו זכה לאהבה רבה, להערכה ואהדה רבה. מאות מתושבי העיר בהם חבריו ומכריו, בכירים ועובדי עירייה בעבר ובהווה, וכמובן בני משפחתו היקרה, ליוו אותו בדרכו האחרונה אל בית העלמין הישן בלוד, שם נטמן.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ספד לו וציין כי אלברט היה מהאנשים הבולטים שתרמו במעשיהם תרומה משמעותית לעיר לוד והוא מותיר אחריו מורשת עשירה שיכולה לשמש סמל ומופת לרבים, כמי שפעל בשלל תפקידים ציבוריים והטביע את חותמו בלוד, בין היתר כיו”ר רשת המתנ”סים בלוד שהיה שותף בהקמתם, כשלידם הקים גם 8 מינהלים קהילתיים, פעיל במועדון רוטרי בלוד במגוון רב של תפקידים כולל נשיא מועדון רוטרי, ועד לימיו האחרונים כיו”ר עמותת פ.ש.ר (עמותה לפיתוח שרותי רווחה בלוד), כאשר רק בשבוע האחרון עוד הגיע לעירייה לישיבת עבודה מתוקף תפקידו.

את עיקר פעילותו הציבורית וההתנדבותית עשה אלברט בלוד, הוא הקרין מאישיותו החביבה והנעימה, הכיר מקרוב את הנושאים והאתגרים של העיר לוד, עסק במשך השנים בפעילות רחבה בנושאי התנדבות, מתוך רצון לשנות, לדאוג לחלש ולדאוג לשיפור רווחתם של מעוטי יכולת, הנהיג חלוקת מזון למשפחות מעוטות יכולת בראש השנה ובפסח במשך שנים ארוכות, כולל בשנה האחרונה, היה חבר הנהלה בקרן לפיתוח לוד, וחבר במכון “אורות” בלוד, איש הגון ונעים הליכות שהיווה סמל ודוגמא לעשייה קהילתית ברוכה, התורמת להתיישבות ולחברה בלוד. בעמותת פש”ר שימש בהתנדבות כיו”ר העמותה מאז שהוקמה בשנת 1987.  מאז ובהתאם למדיניות שהתווה, פועלת העמותה בשיתוף פעולה הדוק עם אגף הרווחה בעיריית לוד, בסיוע לאוכלוסיות חלשות. אלברט אהב את ארץ ישראל ובניינה ואת התורה ועמלה, היה ממקימי בית הכנסת “ישורון” בלוד, ו”אחדות ישראל” בשוהם. בזכות התכונות המיוחדות שלו, היה אלברט שותף להישגים רבים בעיר, שילוו את תושביה לאורך שנים. אלברט היה איש משפחה, בעל אוהב ומחבק לרעייתו היקרה לאה, אבא חם לשלושת ילדיו – שתי בנותיו סיגל ורויטל ובנו צחי, וסבא גאה לשש נכדותיו.

“אני משוכנע שהערכים שהנחיל לבני משפחתו, ימשיכו להתוות את דרכם בעתיד. אלברט נכנס עמוק ללבבות של כולנו, ננצור וננציח את זכרו לעולמי עד, כאן בעיר לוד אותה כה אהב ולמענה פעל” אמר ראש העיר יאיר רביבו ומסר את תנחומיו ותנחומי עיריית לוד למשפחתו היקרה.

יהי זכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן