news08.net/ads.txt

הכירו את המועמדת מיבנה בתחרות מלכת היופי של ישראל: “אמא שלי מספרת שעוד כשהייתי תינוקת בעגלה אנשים היו עוצרים אותה ומתפעלים ממני”

תחרות “מלכת היופי של ישראל”, הנערכת מטעם מגזין “לאשה” מתקיימת בפעם ה-71, השנה ישנה גם נציגות ליבנה בתחרות-  תהילה לוי, בת 18 אשר נבחרה להיות חלק מנבחרת 12 המועמדות הסופיות. אחת מתוך ה-12 עתידה לזכות בכתר הנכסף ולייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס. השנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET שם מוצגת הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות.

תהילה לוי, במקור מרמלה, הגיעה אלינו ליבנה בעקבות האהבה- בן הזוג שלה הוא דוראל תורג’מן בן 27 ובעל חברת הובלות. את תורג’מן- יבנאי מבטן ולידה הכירה לפני שנה וחצי בבילוי בבר, האהבה פרחה ובשנה האחרונה הם עברו להתגורר יחד ביבנה.

איך המעבר ליבנה? מה את חושבת על העיר?

“אפשר להגיד שדיי התאהבתי ביבנה, היא מרגישה לי ממש כמו מושב- עיר שקטה ורגועה. הכל קרוב וקטן והתושבים ממש נחמדים. הבן זוג שלי דוראל גדל ולמד פה כל חייו וביקש להישאר פה אז הסכמתי ואני כבר שנה בעיר ושמחה על המעבר”.

תהילה בת ה-18 נולדה וגדלה ברמלה והיא הבת השנייה מתוך 4 אחים.

“יש לי אחות חיילת בשם שיראל שגדולה ממני בשנתיים, אח בן 15 בשם חי שהוא כדורסלן מחונן שלומד באקדמיית כדורסל בבן שמן ואח קטן ומיוחד בן 10 בשם אורי ששינה את חיי”.

ספרי לי על הקשר עם אחיך הקטן? איך שינה את חייך?

“אורי אחי הקטן נמצא על הרצף האוטיסטי, אני מלווה אותו מאז שנולד ומאוד מחוברת וקשורה אליו, ומשתדלת להיות נוכחת ברוב הטיפולים שהוא מקבל. אני גם בקשר הדוק עם המורות שלו ומרגישה ממש כמו אמא שנייה שלו. בגיל שנה שמנו לב שאין אתו תקשורת רגילה ואין קשר עין. היה מאוד קשה לתקשר אתו אז ההורים לקחו אותו לבדיקה והוא אובחן כאוטיסט. המצב שלו משתנה באופן תדיר שני צעדים קדימה, צעד אחורה. אבל אנחנו לא מתייאשים ומשקיעים הרבה בהתפתחות שלו. בזכות הקשר המיוחד שלי אתו התנדבתי שנים בבתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים וזה גם מה שגרם לי להחליט סופית שאני רוצה ללמוד קלינאות תקשורת ישר לאחר שאשתחרר מהצבא ולעסוק בזה כל חיי לצד קריירת דוגמנות שאני שואפת שתהיה לי אחרי התחרות”.

ספרי לי על ההרשמה שלך לתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2020, איך זה קרה?

“מילדות נחשבתי ליפה. אמא שלי מספרת שעוד כשהייתי תינוקת בעגלה אנשים היו עוצרים אותה ומתפעלים ממני. גם בבית ספר תמיד החמיאו לי ואמרו לי שאני חייבת לדגמן. אז עם השנים זה משהו שהתבשל בי והתחלתי לחשוב על להתמודד בתחרות מלכת היופי. ברגע שהרגשתי שאני בשלה מספיק לעבור דבר גדול שכזה פשוט רשמתי את עצמי ולשמחתי הרבה זימנו אותי למיונים”.

איך היו המיונים?

“הגעתי לשלב המיון הראשוני כשאני מאוד מאוד מתרגשת. עד כדי כך התרגשתי שהייתי בטוחה שזה הרס לי את הכל ושלא התקבלתי.  למזלי, עברתי את כל שלבי המיון עד שהגעתי לנבחרת של 12 המועמדות הסופיות – כבוד גדול מאוד בעיני להיות חלק מחבורת הנשים הנפלאה הזאת”.

בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי  ניתן יהיה להצביע לתהילה  דרך אתר YNET. לינק לדף ההצבעה.

שם יפורסמו תמונות, סרטונים ומידע על 12 המתמודדות שהעפילו לנבחרת הסופית של תחרות “מלכת היופי של ישראל” מטעם מגזין “לאשה”. המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות- אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר הנכסף “מלכת היופי של ישראל” ותייצג את ישראל בתחרות “מיס יוניברס” אולי בזכותכם זאת תהיה תהילה לוי מיבנה.

למה מגיע לך לזכות?

“אני באה ממקום מאוד פשוט סה”כ.. אני  חושבת שאני יכולה להיות מודל לחיקוי להרבה בנות שבאו מרקע דומה לשלי. אני רוצה לגרום להן להבין שהן יכולות להצליח לגמרי בכוחות עצמן ולדחוף את עצמן להגשים את החלומות שלהן.  חשוב לי מאוד גם להעלות מודעות בקרב הציבור לנושא האוטיזם והאתגרים שהמצב הזה מביא לחיי היומיום של אותם ילדים מיוחדים שמאובחנים על הרצף”.

מה התוכניות לעתיד אחרי התחרות?

”אני שואפת להיות דוגמנית מצליחה, למצוא סוכנות שתקדם אותי ולשלב את כל זה יחד עם הלימודים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אייל גועלן
אייל גועלן
2 years ago

מצא מישהי להעמיס – תקע אותה מגיל 16 מצא משומשת עם 5 שנות נסיון מיני. לא רע.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אייל גועלן
אייל גועלן
2 years ago

מצא מישהי להעמיס – תקע אותה מגיל 16 מצא משומשת עם 5 שנות נסיון מיני. לא רע.

דילוג לתוכן